ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: symfwnia kybernhshs - microsoft

On Wednesday 23 January 2008 15:35:56 Despo Panoglou wrote:
> Pantws re paidia ektos ap thn enhmerwsh s ayth th mailing list,
> yparxei kati allo - pio praktiko ki apotelesmatiko - poy mporei
> na ginei gia na parempodistei?

Xe. Oute sto myallo mou na hsouna. Ton teleftaio arketo kairo skeftomai auto
to pragma. Kai yparxoun polla paradeigmata. Tha bgo isos ligo OT, alla gia
paradeigma mporei kapoios na mou ekshghsei giati to ethniko typografeio den
dinei olous toun nomous (kai proedrika diatagmata, kai genika oti pernaei apo
auto) me anoikto tropo? Kapoious nomous tous dinei sto site tou os *eikona*
se pdf, me xalia poiothta, pou bgazeis ta matia sou na tous diabaseis, an
diabazontai. Kai fysika xoris search, ktl. Gia na mhn milhso gia tags, ktl.
Tautoxrona omos, an plhroseis syndromh (analogos thn kathgoria ton nomon apo
33 eos 645 euro gia thn hlektronikh morfh
http://www.et.gr/products-services/syndrom_dep ) exeis prosbash.

Ayto den einai antisyntagmatiko? Oi polites den prepei na kseroun tous nomous?
An deite to site moiazei me fototypadiko dipla sto polytexneio,
me "polhseis", "syndromes", "yphresies" kai "proionta".

Tous exo parei thl, kai me grapsan koinos. Enas apo tous diefthyntes pou
milhsa, ystera apo ora otan tou eipa "den me bohthate", mou apanthse "den
peirazei". Esteila eggrafh kataggelia ston synoigoro tou polith, kai den exo
parei apanthsh.

Giati an einai etsi, mporo na po me bebaiothta pos den eimai syndromhths ston
nomo peri forologias eisodhmatos.

Kai gia na bgo akoma ligo pio OT, exo barethei na bgainei mia (opoiadhpote)
kybernhsh me trianta toso ths ekato (an bgaleis akyra kai lefka), kai meta na
leei pos "exoume isxyrh laikh entolh". Kai exo barethei oi ekloges na
ginontai me 1-2 epikoinoniakhs epiloghs kai epipedou themata, kai meta h
opoia kybernhsh na kanei oti ths katebasei h gklaba ths.

Thelo na pshfizoume gia themata, kai oxi gia prosopa kai komata. Thelo ola na
einai anoikta. Me douleuoun politikoi, dhmosiografoi, dhmosioi ypallhloi,
trapezites, kanalarxes kai megaloepixeirhmaties kathhmerina in my face, kai
den mporo na kano tipota.

Opote agaphth Despo, kai agaphth lista. An exete kapoia idea, kante to kalo,
rikste to ston gyallo, kai peite kamia idea, giati exo arxisei na mhn thn
paleuo allo se auto to -istan pou zo.

Giorgos