ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Event αύριο στο Μέγαρο επίσκεψη Gates

  • Subject: Re: Event αύριο στο Μέγαρο επίσκεψη Gates
  • From: Thanos Kyritsis <djart [ at ] linux [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 28 Jan 2008 00:34:12 +0200
On Sunday 27 January 2008, Giorgos Keramidas wrote:

>     Όλα αυτά θα γίνουν βέβαια με δεδομένο ότι αύριο το πρωί θα
> υπάρχει η άδεια που έχουμε (με πολύ πίεση χρόνου) ζητήσει από τους
> αρμόδιους φορείς (και έχουν δεσμευθεί ότι θα μας την δώσουν).

Τα πεζοδρόμια δεν ανήκουν σε καμιά Αστυνομία και σε κανέναν Δήμο. Αν 300
άνθρωποι ή έστω "φίλοι" επιθυμούν να βρίσκονται πάνω σε ένα πεζοδρόμιο
κάπου, κάπως και κάποτε, δε νομίζω πως χρειάζεται ειδική άδεια από
τις "Αρχές" για να το κάνουν αυτό ....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?