To: <open-source [ at ] grnet [ dot ] gr>
Cc: "Maria Malidaki" <m [ dot ] thunderkit [ at ] gmail [ dot ] com>
Sent: Friday, February 08, 2008 5:47 PM
Subject: Re: Kampania gia to Eleythero Logismiko

γενικώς μ' αρέσει. καλή η πρόταση του κώστα αλλά στο δικό μου μάτι η αντίθεση
φαίνεται κι απ' τον ουρανό (λιακάδα, καταιγίδα). ίσως αν δεν ήταν μαύρα τα
κτίρια στη μεριά του ελ. λογισμικού.

συμφωνώ με τις παρατηρήσεις για licencsed. όσο αναφορά το copyright ίσως θα μπορούσε να μείνει αν στην αριστερή μεριά έμπαινε το λογότυπο του copyleft,
που είναι και πιο ακριβές.

επίσης προφανώς και θα ήταν χρήσιμο ένα svg, αλλά αν τα banners γίνονται σε bitmap oriented πρόγραμμα (πχ. gimp) τότε είναι πρακτικά αδύνατο. εμένα μου
αρκεί και το tif πάντως :)