ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source banners

On Fri, 8 Feb 2008 19:38:11 +0200
"Maria M" <m [ dot ] thunderkit [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:

>    - Anoikto kai kleisto logismiko, xoris extra logos stis gonies kato
>    deksia, aristera

εξαρτάται για ποιο πράγμα είναι η καμπάνια. γιατί άλλο ανοιχτό κι άλλο
ελεύθερο. το ανοιχτό μπορεί να είναι και ένα open source powerdvd που να σου
επιτρέπει να παίξεις μόνο drm-enabled dvd. αν η καμπάνια είναι όντως για
τέτοιο λογισμικό, τότε σωστά επιλέχτηκαν οι όροι, απλώς δεν ενδιαφέρει
εμένα ;)

γενικώς νομίζω όλοι ξέρουμε ποιες είναι οι διαφορές ανοιχτού και ελεύθερου
και η προσωπική μου άποψη είναι πως το ελεύθερο είναι αυτό που πρέπει να
"προωθούμε".

>    - Ta telika arxeia na dothoun se tif? (kai se jpg, fysika)

ναι νομίζω ένα tif σε καλή ανάλυση (για να μπορεί να τυπωθεί αν παραστεί
ανάγκη) είναι ότι πρέπει

--
nikos roussos