ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source banners

>Dhladh an h ms sou dinei ton kodika (einai "anoikto") alla sou leei den
>mporeis na kaneis tipota me auton, poso anoikto einai?
>
>Kata thn gnomh mou, h sosth orologia einai free software / elefthero
>logismiko.

Idi proxorisame se ayto to zitima :) Parakalo prin apantisete na rixnete mia
matia sto teleytaio mail pou stelno, me ti lista protaseon!
Kataxorisa ti metafrasi tou proprietary sti lista, stis idees gia metafrasi.

Black box...nomizo prosopika oti de tha piasei to noima polys kosmos. :/ Ti
lete??

------------------------------
Lista protaseon 8/2/08, 23:40
Gia to trexon banner:

   - Eleythero vs proprietary logismiko: anagi gia metafrasi tou
   proprietary alli anti tou idioktitou.*
   IDEA: *proprietary = *elegxomenis xrisis* i *elegxomeno*
   - Na yparxei antiprosopeytiko logo gia kathe pleyra? An nai, ti? Tha
   prepei na nai geniko kai na min epikentronei se mia optiki gonia.****
   - Foteini anoixtoxromi poli se sxesi me mayri-skoteini.
   - Epipleon synthima sto bubble tou anthropou apo open source
   - To "kai symferei" tha bei sti thesi tou

   *else*

**

   - Neo banner. Tha prepei na symfonithei mia kateythynsi opou tha
   kinithoume kai kalo einai na mi vrisketai sta akra.