ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source banners

Aytos einai o stoxos. To diko mou meros einai to banner kai to landing page.
Prokeimenou omos na kano to landing page prepei oloi na teleiosoume me to
banner giati vasei aytou tha sxediaso kai tin ypoloipi selida.

*[ Gia to landing page theoro oti prepei na einai mia aplou sxediasmou, moni
selida (no menu) pou tha periexei fysika to banner, ena mesaiou mikous
keimeno os kentriko pou tha perigrafei stoxous, orologia kai ta sxetika peri
free software, kai ena meros me polla links pros alla sites elladas kai
eksoterikou (ara 2 meri, ana glossa).

Pa ol ayta, o sxediasmos tis selidas proteino na syzitithei afou
kataliksoume sto banner. As min ta berdepsoume ola mazi :) Ego tha sas
sxediaso ti selida opos ti fantazomai (elpizo na me empisteytheite, den
einai i proti mou) kai epeita mporoume oloi na kanoume mikres sxediastikes
allages, alla propanton na elegksoume oti to periexomeno einai ayto pou
theloume. ]

*Symfoneite?*
*

Maria Malidaki