ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: O HELLUG χρειάζεται την υποστήριξη σας

  • Subject: Re: O HELLUG χρειάζεται την υποστήριξη σας
  • From: nikos roussos <nikos [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 29 May 2008 14:46:43 +0300
On Mon, 26 May 2008 13:54:53 +0300
"Nick Demou" <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:

> η εταιρία μου ενδιαφέρεται να προσφέρει ένα μικρό ποσό (500,00 ευρώ).
> Όμως αρκετές φορές στο παρελθόν είχαμε άμεση εμπειρία ή αξιόπιστη
> ενημέρωση σχετικά με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς με εξαίρετους
> στόχους αλλά κακή οικονομική διαχείριση. Θεωρείτε ότι μπορείτε να
> δεσμευτείτε πως θα δημοσιεύεται στο site σας μια κατάσταση των εσόδων
> / εξόδων του συλλόγου όσο αναλυτική και όσο τακτικά όσο είναι τεχνικά
> εφικτό? Πιστεύουμε ότι μια τέτοια κίνηση και ταιριάζει με το ανοικτό
> προφίλ του συλλόγου και είναι πολύ πιθανόν να είναι ελκυστική και για
> [...]

Αυτό που μπορεί να γίνει εύκολα, για να μην υποχρεώνουμε τον ταμία μας κάνει
ισολογισμό κάθε μήνα (αυτή τη στιγμή γίνεται σε ετήσια βάση), είναι στη
σχετική κατηγορία του site με τους χορηγούς να αναγράφονται συγκεκριμένα που
διατέθηκαν τα λεφτά απ' τον συγκεκριμένο χορηγό.

Ούτως ή άλλως τα περισσότερα έξοδα του συλλόγου έχουν να κάνουν με κάτι απτό
και άμεσα συνδεδεμένο με τις δραστηριότητες του. Οπότε κάτι τέτοιο θα δίνει
και τη δυνατότητα στους χορηγούς να ξέρουν πως όντως αξιοποιήθηκαν τα
λεφτά με κάποιο τρόπο αλλά και με ποιο τρόπο συγκεκριμένα.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3