ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [I18NGR] Σχολιασμών προτεινόμενων θεμελιωδών όρων ΕΛΟΤ

  • Subject: Re: [I18NGR] Σχολιασμών προτεινόμενων θεμελιωδών όρων ΕΛΟΤ
  • From: nikos roussos <nikos [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 10 Jun 2008 21:45:45 +0300
On Tue, 10 Jun 2008 19:24:21 +0300
Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr> wrote:

> για όσους δεν μπορούν να είναι εκεί, θα είναι δυνατή και η συζήτηση
> μέσω IRC? ή έστω να βγάλετε τα "πρακτικά" της συζήτησης;

θα φροντίσω να είμαι online στο #hellug στο GRnet (srv.irc.gr). δεν ξέρω
βέβαια πόσο εύκολο θα είναι να γίνεται και online η κουβέντα, γιατί είναι
αρκετοί οι όροι, αλλά σίγουρα θα μπορούμε να ακούμε προτάσεις.

το αποτέλεσμα της κουβέντας, εκτός απ' τον ελοτ, θα σταλεί και στις λίστες.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3