ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πάλι τα ίδια...

Μόλις τους έστειλα ένα (ευγενικό) mail ζητώντας τους να αλλάξουν την απαίτηση
αυτή. Δεν έκανα CC τη Διαχειριστική Αρχή ή τους επιτρόπους της ΕΕ. Μάλλον την
προηγούμενη φορά (ΕΡΤ) ήμουν κάπως απότομος οπότε θέλησα αυτή τη φορά να είμαι
πιο "φιλικός" και ευγενικός. Φυσικά, αν δεν απαντήσουν ή αν απαντήσουν
αρνητικά, θα ακολουθήσει mail bombing στην ΕΕ, ΔΑ και όπου αλλού :)

Κώστας