ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πάλι τα ίδια...

2008/6/17 Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>:

> Μερικοί άνθρωποι/φορείς/κλπ δε μαθαίνουν ποτέ... Να απορούμε για τη
> νοημοσύνη
> τους ή μήπως είναι ένα καλ(κ)ομελετημένο σχέδιο;

Η γνώμη μου είναι πως δεν συμβαίνει τίποτε από τα δύο.  Πιο πιθανό είναι το
deadline για την έναρξη της υποβολής να έγινε "από πάνω προς τα κάτω"
(δηλαδή χωρίς να έχει ζητηθεί εκτίμηση χρόνου υλοποίησης από αυτούς που θα
κάνουν τη δουλειά) οπότε και υλοποιήθηκε αυτό που μπορούσε να ικανοποιήσει
την προθεσμία.  Δεν λέω πως ξέρω τι έγινε, απλά καταθέτω την εμπειρία μου
σχετικά με το πως ορίζονται οι προθεσμίες στο Δημόσιο[*].  Γιατί ορίζονται
πολιτικά και όχι τεχνικά.

Κανένα conspiracy theory.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να ζητήσουμε να "ανοίξει" η εφαρμογή και σε
άλλες πλατφόρμες.

--ΥΑ

[*] Ή και σε άλλους χώρους, όπως π.χ. αυτή η στιχομυθία:
- Γιατί καθυστερεί το project;
- Γιατί χρειαζόμαστε ένα developer σε C++ και δεν έχουμε
- You!  Learn C++ _αυτό_ το Σαββατοκύριακο.

--
#include <std/disclaimer.h>