ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ERP για linux?

2008/6/18 Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>:

> Επειδή έχω μηδενική εμπειρία θα ήθελα να ρωτήσω αν κανείς έχει
> *χρησιμοποιήσει* κάποιο ERP σε Linux. Θα ήθελα να είναι ελ/λακ αλλά δε με
> πολυπειράζει, πιο σημαντικό είναι να *τρέχει* σε Linux. Φυσικά, δεν ζητάω
> τσάμπα ERP, αλλά κάτι να δουλεύει και να είναι συμβατό με τις απαιτήσεις
> της
> εφορίας. Έχω ακούσει διάφορα (π.χ. για το Compiere), αλλά θα προτιμούσα την
> άποψη κάποιου που να το χρησιμοποιεί.
>
> Εναλλακτικά κάποιο πιο "παραδοσιακό" λογιστικό πρόγραμμα/αποθήκης/κλπ (ούτε
> που ξέρω πως τα λένε). Απαίτηση η ΜΗ απαίτηση οποιασδήποτε έκδοσης
> [...]
να τρέχει σε οτιδήποτε άλλο εκτός από Windows (άντε και DOS, αλλά πλέον δεν
υποστηρίζεται).
Αν θες, δες κι εδώ:
http://forum.hellug.gr/b13/154/msg1114/#msg1114
Από την άλλη, υπάρχει τουλάχιστον ένα ελληνικό ERP που ο client τρέχει με το
wine (με λίγο πείραγμα), αν και δεν θα το πρότεινα για κανονική εγκατάσταση,
καθαρά λόγω μικρής βάσεως χρηστών.

-Moiazoun myrmigia oi anthropoi..
-Myrmigia einai kyrie mou, den apogeiothikame akoma!