ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ERP για linux?

O/H Konstantinos Margaritis έγραψε:
Επειδή έχω μηδενική εμπειρία θα ήθελα να ρωτήσω αν κανείς έχει *χρησιμοποιήσει* κάποιο ERP σε Linux. Θα ήθελα να είναι ελ/λακ αλλά δε με πολυπειράζει, πιο σημαντικό είναι να *τρέχει* σε Linux. Φυσικά, δεν ζητάω τσάμπα ERP, αλλά κάτι να δουλεύει και να είναι συμβατό με τις απαιτήσεις της εφορίας. Έχω ακούσει διάφορα (π.χ. για το Compiere), αλλά θα προτιμούσα την άποψη κάποιου που να το χρησιμοποιεί.

Εναλλακτικά κάποιο πιο "παραδοσιακό" λογιστικό πρόγραμμα/αποθήκης/κλπ (ούτε που ξέρω πως τα λένε). Απαίτηση η ΜΗ απαίτηση οποιασδήποτε έκδοσης Windows(ή ακόμη και MacOS :)
Υπάρχει μια ελληνική εταιρία που είναι «partner» με το Compiere,
http://www.compiere.com/partners/partner-directory/index.php
Μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους για να μάθεις
για πελάτες στην Ελλάδα.

Σίμος