ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: A Tale of Four Kernels]

  • Subject: Re: [Fwd: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: A Tale of Four Kernels]
  • From: Diomidis Spinellis <dds [ at ] aueb [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 23 Jun 2008 00:06:46 +0300
2008/6/22 Stefanos Harhalakis <v13 [ at ] v13 [ dot ] gr <mailto:v13 [ at ] v13 [ dot ] gr>>:

    Kalispera,

    On Saturday 21 June 2008, Diomidis Spinellis wrote:
     > Την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΙΣ 15.30 έχει προγραμματιστεί στην
     > ΑΙΘΟΥΣΑ Β του Τμήματος Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
     > Θεσσαλονίκης (στον ημιώροφο) ομιλία μου με τίτλο: "A Tale of Four
    Kernels".

    Yparxei problepsi gia videoskopisi ths sygkekrimenis paroysiasis?

    Dystyxos den tha mporesoyme na erthoyme (logo ypoxreoseon) oloi osoi
    endiaferomaste gia ayth.

Δε φαντάζομαι να υπα΄ρχει τέτοια πρόβλεψη, μια και είναι μια σύντομη ανεπίσημη ερευνητική παρουσίαση, από αυτές που γίνονται τακτικά σε κάθε πανεπιστήμιο. Το κείμενο της αντίστοιχης εργασίας όμως είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα http://www.dmst.aueb.gr/dds/pubs/conf/2008-ICSE-4kernel/html/Spi08b.html

- dds