ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: *****SPAM***** Re: Πνευματική ιδιοκτησία σε κείμενα με τα οποία εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας...

  • Subject: Re: *****SPAM***** Re: Πνευματική ιδιοκτησία σε κείμενα με τα οποία εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας...
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 23 Jun 2008 12:52:30 +0300
Tο FACEBOOK διευκολύνει, σίγουρα θα πρέπει μας ενδιαφέρει η " Ελεύθερη
Πρόσβαση στη Δημόσια Πληροφορία" να λειτουργήσει σε περιβάλλον ανοιχτό
όπως αυτό που φτιάξαμε για το http://mathe.ellak.gr/ . Προφανώς όλες
οι απόψεις είναι σεβαστές αλλά παράλληλα σεβαστή πρέπει να είναι η
δυνατότητα επιλογής των μέσων διάδοσης της κάθε δράσης. Εγώ προτιμώ να
μην είμαι απόλυτος στην αξιολόγηση των μέσων, όποιοι θεωρούν για
προφανείς λόγους( δείτε το http://ub0.cc/k/59  ) μη αποδεκτό το
FACEBOOK δεν το χρησιμοποιούν...

Θ.Καρούνος