ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόταση για νέα διάταξη πληκτρολογίου

2008/9/4 Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>:

> οκ.

> το σαμπί είναι (το λέει κι η λέξη) "σαν - πι" (μοιάζει με πι).
> νομίζω ότι πάει καλύτερα στο πι.

Αντώνη, Αλέξη,
Θα κάνω την αλλαγή για να πάει το σαμπί στο Π.

> για τα νούμερα, θα προτιμούσα όλοι οι εκθέτες να είναι στο ίδιο level.
> εγώ θα τά'βαζα:
>        1       exclam          -               onesuperior
>        2       at              onehalf         twosuperior
>        3       numbersign      sterling        threesuperior
>        4       dollar          onequarter      threequarters

Οκ, το ενημερώνω.

> α, και το νούμερα νομίζω απλά...
> γιατί έχεις βάλει τους κωδικούς
> του numeric keypad (KP_1, κλπ);

Χρησιμοποιώ ένα πρόγραμμα για να εξάγει το κείμενο της διάταξης, και η
επιλογή είναι
να προσπαθήσει να βάλει keysyms για τους χαρακτήρες αν υπάρχουν. Για
κάποιο λόγο ταιριάζουν,
ενώ φυσικά δε θα έπρεπε. Το βάζω ως αναφορά σφάλματος (bug report),
και είναι κάτι που πρέπει να διορθωθεί άμεσα.

> δεν πολυ-καταλαβαίνω το χωρισμό σε ομάδες...
> γιατί υπάρχει το "bare" μια που γίνεται included στο "basic"
> και όλοι οι άλλοι (extended, polytonic, και nodeadkeys)
> κάνουν include το basic;
>
> στο extended, τα include eurosign μάλλον δε χρειάζονται,
> αφού τα παίρνει από το basic.

Πράγματι υπάρχει πρόβλημα που τα υπόλοιπα variants παίρνουν από το basic
και όχι από κάποιο άλλο που είναι γενικό. Αυτό είναι ένα από τα μεγάλα σφάλματα
που πρέπει να λύσουμε πριν την αποστολή.
Θα φτιάξω ένα άλλο partial variant με τις πληροφορίες του basic, και
μετά θα κάνω να γίνει εισαγωγή από αυτό.

> τέλος το σχήμα φαίνεται μια χαρά (οι γραμμές του),
> αλλά δεν ανταποκρίνεται πια στους ορισμούς.

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι στο
http://simos.info/blog/wp-content/uploads/2008/09/kle-greek-basic.png
Αν δείχνει κάτι που δεν αντικατοπτρίζει τι υπάρχει στο gr, τότε είναι σφάλμα.
Θα είμαι σε θέση να στείλω τα αρχεία κάποια στιγμή αργά το απόγευμα.

Σίμος

πλοήγηση μηνυμάτων