ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

ΕΠΕΙΓΟΝ!!! ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ χρήση HTA (HTML application, μόνο για IE) αρχείου για την ηλεκτρονική υποβολή για το νέο πρόγραμμα e-services!!!

  • Subject: ΕΠΕΙΓΟΝ!!! ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ χρήση HTA (HTML application, μόνο για IE) αρχείου για την ηλεκτρονική υποβολή για το νέο πρόγραμμα e-services!!!
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 17 Oct 2008 12:21:24 +0300
(το στέλνω ξανά από τη διεύθυνσή debian.gr γιατί μάλλον θα το μπλοκάρει από
την άλλη μου διεύθυνση, το έχω ήδη στείλει στην ΚΤΠ. Ειλικρινά, αν δεν έχουν
εναλλακτικό τρόπο ηλεκτρονικής υποβολής θα υποβάλλω καταγγελία.)

Λόγω της πολύ μικρής προθεσμίας που δίνεται, το θεωρώ ως μείζον και επείγον
θέμα.

Η ηλεκτρονική υποβολή προτάσεων για το πρόγραμμα e-services γίνεται -από όσο
κατάλαβα τουλάχιστον διαβάζοντας τα σχετικά κείμενα, παρακαλώ πείτε μου αν
κάνω λάθος- αποκλειστικά μέσω της φόρμας HTA, η οποία "τρέχει" μόνο σε
Internet Explorer, άρα αποκλειστικά σε συστήματα Windows. Αυτό αποκλείει  τους
χρήστες Mac (οι εφαρμογές HTA είναι αποκλειστικά για την έκδοση Windows του
Internet Explorer) και τους χρήστες Linux. Δεδομένης της διάδοσης και των δύο
λειτουργικών συστημάτων, θεωρώ απαράδεκτο, για να μην πω ηλίθιο, ακόμα και το
2008, να χρησιμοποιείται τέτοια παρωχημένη τεχνολογία (όπως τα HTA) για κάτι
τόσο σημαντικό, τη στιγμή που μιλάμε για Web services και εφαρμογές διαδικτύου
στο δημόσιο και πρόσβαση για όλους. Αρνούμαι να μπω στη διαδικασία εξαγοράς
συστημάτων με Windows, τη στιγμή που έχω επενδύσει στην επιχείρησή μου ένα
σεβαστό ποσό για συστήματα Mac και Linux.

Παρακαλώ, ενημερώστε με ΑΜΕΣΑ για εναλλακτικούς τρόπους ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ υποβολής
αιτήσεων, διαφορετικά θα αναγκαστώ να καταγγείλω τον τρόπο διεξαγωγής του
προγράμματος.

Κωνσταντίνος Μαργαρίτης
Codex
http://www.codex.gr