ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Nέα διάταξη πληκτρολογίου

2008/10/31 Tsabolov Sergey <econlab [ at ] uom [ dot ] gr>:
> Θα δώσεις όπως και πριν το Greek extended κανονικά , δεν θα κάνει λάθος ,
> και θα προσθέσεις και τα [en,gr] στην μπάρα κάτω .
>
> O/H Αντώνης Αντωνούλας έγραψε:
>
> Σίμο πριν κάνω την εγκατάσταση του Ubuntu 8.10 ήθελα να ρωτήσω:
> για να έχω διαθέσιμη τη νέα διάταξη του ελληνικού πληκτρολογίου θα
> πρέπει να επιλέξω στη γλώσσα απλώς Greek;

Η νέα διάταξη δεν έχει περάσει στο Ubuntu 8.10, με αποτέλεσμα όσα
ισχύουν παλαιότερα να ισχύουν και τώρα.
Συγκεκριμένα,
1. για απλά ελληνικά (μονοτονικό), επιλέγουμε Greek Extended
επιτρέπει να έχουμε χαρακτήρες όπως €, ·
2. αν κάποιος επιλέξει το σκέτο ελληνικά (προεπιλογή), τότε θα
δουλεύουν τα τυπικά ελληνικά, αλλά δε θα υπάρχουν τα €, ·
3. όταν κάποιος επιλέξει την πολυτονική διάταξη, το πολυτονικό τώρα
δουλεύει δίχως άλλες επεμβάσεις.
Αν κάποιος θέλει πολυτονικό, μπορείτε να του κάνετε επίδειξη με το
Ubuntu 8.10 με απλή επιλογή στις προτιμήσεις ;-/.

Για όσους θέλουν να δοκιμάσουν τη νέα διάταξη σε Ubuntu 8.10 τώρα,
μπορούν να την εγκαταστήσουν
κατά τις οδηγίες στο
http://simos.info/blog/archives/763
Στις ρυθμίσεις πληκτρολογίου επιλέγουμε την τυπική (σκέτη/βασική)
διάταξη για τα ελληνικά.
Στη διάταξη αυτή έχουμε
  α. όσα είχαμε στο Greek Extended εξακολουθούν να ισχύουν
  β. έχουμε και πολυτονικό, μέσω χρήσης του AltGr. Π.χ.
       AltGr + [ + α = ᾶ
  Οι κατάσταση είναι περίπου ίδια με την παλιά πολυτονική διάταξη,
μόνο που τώρα για τα νεκρά πλήκτρα πατάμε AltGr πρώτα.
  γ. δουλεύουν και χαρακτήρες όπως ϡϠϟϞϕϲϹϖʹ͵ϻϺϽͻͽϿ϶ϵϑϴϳϸϷ, με χρήση
του AltGr και διαφόρων χαρακτήρων του αλφάβητου.

Σίμος

πλοήγηση μηνυμάτων