ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: FYI: Πίνακας ισοδύναμων λογισμικών ( ΕΛΛΑΚ με Εμπορικά)

2008/11/26 anagnostopoulos [ at ] cs [ dot ] teiath [ dot ] gr <anagnostopoulos [ at ] cs [ dot ] teiath [ dot ] gr>:
> Καλησπέρα,
> τα συγχαρητήριά μου για την προσπάθεια ήταν, βρίσκω, αναγκαία.
> Θεωρώ όμως επίσης αναγκαίο να βάλουμε και έναν ακόμη σύνδεσμο όπου με
> κάποιο τρόπο να εμφανίζονται οι εναλλακτικές στις προτεινόμενες λύσεις
> (διότι π.χ. δεν υπάρχει μόνο το Ubuntu ή το Openoffice ως επιλογές)

Κάτι που θα έβλεπα χρήσιμο είναι να υπήρχε ξεχωριστός πίνακας για
εφαρμογές ΕΛ/ΛΑΚ για όσους μείνουν με Σινδοςσ και πίνακας για όσους
έχουν βάλει Ubuntu (ή άλλες διανομές Linux όπως Fedora).

Ειδικά για διανομές Linux υπάρχουν μια σειρά από πακέτα που έρχονται
ως προεπιλογή στο σύστημα, οπότε είναι σημαντικό οι χρήστες να
προτιμούν αυτά τα πακέτα αντί τρίτων κατασκευαστών/εκτός διανομής.

Περιέγραψα τη διαδικασία στο
http://ubuntu.opengr.net/viewtopic.php?f=2&t=2198
σε περίπτωση που κάποιοι καταφέρουν να το αναλάβουν μια ειδική λίστα
για Ubuntu (GNOME).

Σίμος