ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: FYI: Πίνακας ισοδύναμων λογισμικών (ΕΛΛΑΚ με Εμπορικά)

  • Subject: Re: FYI: Πίνακας ισοδύναμων λογισμικών (ΕΛΛΑΚ με Εμπορικά)
  • From: "Athanasios Papagelis" <papagel [ at ] efrontlearning [ dot ] net>
  • Date: Mon, 1 Dec 2008 12:00:05 +0200
Αγαπητοί φίλοι,

Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι περιορισμοί για τα συστήματα που επιτρέπεται
να προστίθενται στην λίστα;

Μόλις πρόσεξα ότι το σύστημα στο οποίο δουλεύουμε εδώ και πολύ καιρό αν και
προστέθηκε, αργότερα αφαιρέθηκε
(αν και χρησιμοποιεί OSI certified License) και είναι δεκτό σε διάφορες
λίστες open-source
(ενδεικτικά αναφέρω sourceforge.org, ohloh.com, osliving.com)

Το σύστημα ασχολείται με την εκπαίδευση από απόσταση και είχε μπει στην
λίστα κάτω από το Moodle.

Παρακολουθώ εδω και πολύ καιρό την λίστα. Δεν γράφω συχνά γιατί σαν Έλληνας
που δουλεύει σε Ελληνικό πρωτότυπο
ανοιχτό λογισμικό (το οποίο έχει και επι-πληρωμή υπηρεσίες) κινδυνεύω να
παρεξηγηθώ.
Όπως και να έχει θα περιμένε κανείς αν όχι να υποστηρίζονται ελληνικά
open-source εργαλεία, τουλάχιστον να μην αντιμετωπίζονται με καχυποψία.

Όπως και αν έχει πείτε μου αν το παρακάτω σύστημα μπορεί ή όχι να μπεί στην
λίστα του ΕΛΛΑΚ.
Και αν όχι γιατί.

www.efrontlearning.net
και