ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Deite to neo www.ellak.gr !

Οι κοινότητες ΕΛΛΑΚ δεν έχουν ένα εκπρόσωπο, στόχος της ΕΕΛΛΑΚ είναι
να συμβάλει με ότι μέσα θέτουν στην διάθεση της τα μέλη της, πάντα με
απόλυτο σεβασμό στην αυτοτέλεια της κάθε δράσης.

To www.ellak.gr λειτουργούσε με ευθύνη του ΕΔΕΤ και μαζί με το
creativecommons.gr και όλες τις σχετικές με ΕΛΛΑΚ δράσεις του ΕΔΕΤ
έχουν παραχωρηθεί στην ΕΕΛΛΑΚ. Στο πλαίσιο αυτό μέσα από δημόσια
διαδικασία ανασχεδιάζει και επεκτείνει όλους τους δικτυακούς τόπους,
δείτε το  http://www.ellak.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6813&Itemid=129

Προφανώς κάθε διαφορετική άποψη είναι ευπρόσδεκτη.

Θ.Καρούνος

--

--
Πριν εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα, σκεφθείτε το περιβάλλον! Ένα χαρτί
λιγότερο! - http://karounos.gr/blog/