From: Papadimas, Kostas
To: dev [ at ] el [ dot ] openoffice [ dot ] org
Cc: Karounos, Theodoros G.
Subject: Re: Dimiourgia episimis ellinikis ekdosis tou openoffice
Sent: Jun 25, 2009 09:15

Στις 24-06-2009, ημέρα Τετ, και ώρα 23:11 +0300, ο/η Dimitris Korbetis
έγραψε:
> γεια σε όλους,
>
> Αν και το ΟΟο έχει εξελληνιστεί πλήρως, οπως ίσως ξέρετε, δεν υπάρχει
> ακόμη επίσημη, δοκιμασμένη εκδοση του OOo για την Ελληνική γλώσσα.
> (όπως δηλαδή αυτες στη σελίδα
> http://download.openoffice.org/other.html).
>
> Για να γίνει αυτό, χρειάζεται να γίνεται κάποια συγκεκριμένη
> διαδικασία ποιοτικού ελέγχου και καταχώρησης για κάθε νέα έκδοση (που
> δεν την ξέρω και εγώ ακριβώς). Προκειμένου να δούμε αν είναι εφικτό να
> γίνει κάτι τέτοιο, θα ήταν χρήσιμο να ξέραμε αν υπάρχουν άτομα που
> ενδιαφέρονται να βοηθήσουν σε αυτή τη διαδικασία.

> [...]

H Διαδικασία είναι ως εξής:
Κάθε RC (Release  candidate build) πρέπει να περάσει επιτυχημένα από τα
QA tests που υπάρχουν στο
http://www.sunvirtuallab.com:8001/tcm2/opensource/tcm_login.cgi?tcm_config=newooo
.Μόλις γίνει ο απαραίτητος αριθμός δοκιμων και είναι όλα ΟΚ, δίνουμε
το ΟΚ για δημιουργία επίσημης build sto
http://qatrack.projects.ooodev.org/  (me).
Το πρόβλημα ειναι οτι από την στιγμή που βγεί RC build υπάρχει ελάχιστος
χρόνος για τις δοκιμές (γύρω στην μια εβδομάδα) και πρέπει να είμαστε σε
εγρήγορση.

Όποιος θέλει να συμμετάσχει στις δοκιμές του virtual lab, μου στέλνει
επιθυμητό username (και oνοματεπώνυμο και real mail address) έτσι ώστε
να του δώσω account για να μπορεί να κανει τις δοκιμές.

Πριν εκτυπώσετε αυτό το μήνυμα, σκεφθείτε το περιβάλλον! Ένα χαρτί
λιγότερο! - http://karounos.gr/blog/

πλοήγηση μηνυμάτων