ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόγραμμα εντολών που να μετατρέπει αρχείο

  • Subject: Re: Πρόγραμμα εντολών που να μετατρέπει αρχείο
  • From: Jennie Petoumenou <epetoumenou [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 17 Jul 2009 12:01:56 +0200
Τα έχω κι εγώ λίγο συγκεχυμένα στο μυαλό μου.
Ουσιαστικά, το νέο πρόγραμμα πρόκειται να αλλάξει τη συμπεριφορά του caps
lock.  Το αρχείο που είχα επισυνάψει στο προηγούμενο μήνυμα περιλαμβάνει
όλους τους χαρακτήρες που θα θεωρούνται αλφαβητικοί και θα μετατρέπονται από
πεζούς σε κεφαλαίους (και αντίστροφα) με το caps lock. Οπότε αυτό που μας
ενδιαφέρει είναι, καταρχάς, αν εξακολουθούν να βγαίνουν σωστά οι
αντιστοιχίες πεζών/κεφαλαίων, και δεύτερον, αν λείπει κάποιο γράμμα από το
αρχείο (κάτι που σημαίνει ότι δεν θα μετατρέπεται σε κεφαλαίο), ή αν έχει
συμπεριληφθεί κάποιο γράμμα που δεν θα έπρεπε να μετατρέπεται σε κεφαλαίο.