ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Eurobank ebanking μονο για Windows

  • Subject: Re: Eurobank ebanking μονο για Windows
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 27 Aug 2009 20:12:05 +0300
Άλλαξε τράπεζα, σε αντίθεση με το δημόσιο, τους καίει *πάρα πολύ* όταν χάνουν
πελάτες. Από την άλλη, ως εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να επιλέξει τι θα
υποστηρίξει -κάτι που δεν ισχύει με τους δημόσιους φορείς όπου εμπλέκονται
θέματα προσβασιμότητας κλπ. Αν όντως το σκεφτείς να ψάξεις για άλλη τράπεζα,
κατά τη γνώμη μου η Πειραιώς έχει *ΜΑΚΡΑΝ* το καλύτερο ebanking service από
κάθε άλλη τράπεζα, με την Alpha να ακολουθεί. Καλές είναι επίσης και η
Milenium και κάπως πιο βασικό (αλλά λειτουργικό) είναι το ebanking της
Εμπορικής -ναι, χρησιμοποιώ και τις 4.

Κώστας

Στις Thursday 27 August 2009 19:19:05 ο/η Nikolas Moraitis έγραψε: