ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Το δικό μου συμπέρασμα .

Το συμπέρασμα που έβγαλα από αυτά που διάβασα σήμερα είναι απλό .
Τώρα μετά από μήνυμα που Πρωθυπουργού στο συνέδριο ΣΕΠΕ και δηλώσεις
ενός σχετικά άσχετο με το θέμα του ΕΛΛΑΚ  ( ας διαβάσει πρώτα ορισμένα
πράγματα και μετά να δίνει συνεντεύξεις  ) βλέπω ότι άρχισαν να τρίζουν
καρέκλες σε ορισμένες θέσεις "στελεχών" στις "εταίρες" πληροφορικής στην
Ελλάδα ότι τώρα στο χορό θα μπούνε και τα ΑΕΙ με την έρευνα που έχουν
ορισμένα με το ΕΛΛΑΚ αν δεν είναι αυτό που τους ενοχλεί .

Το μόνο που κάνανε τα τελευταία  χρόνια είναι να πουλάνε "έτοιμες"
λύσεις τις Χ ΜΣ και να παίρνουν ανάλογη μίζα από κάθε έργο που έχει τα
μπικικίνια δηλαδή πολλά € (Είναι πολλά τα λεφτά ΑΡΙ ) και δεν τους
ενδιέφερε σε καμία περίπτωση ανάπτυξη πληροφορικής στην Ελλάδα , το μόνο
που τους ενδιέφερε είναι να αρπάξουν όσο γίνεται μεγαλύτερο κομμάτι από
την πίτα που ονομάζεται   Ψηφιακή Ελλάδα , Δικτυωθείτε κτλ.
Αυτό που τους φοβίζει είναι ότι τώρα στο χορό θα μπούνε και άτομα ομάδες
και μικρές εταιρίες (  Konsta Margariti  σαν την δική σου )
και θα "φάνε" και αυτοί ένα κομμάτι από την πίτα και τώρα θα έχουν το
λιγότερο να αρπάξουν .
Προχτές όλους αυτούς που είχανε ασχοληθεί  με το ΕΛΛΑΚ τους ονομάζανε
geeks η και ακόμα χειρότερα και δεν δίνανε καμία σημασία ,
και όταν κάποιος δοκίμαζε να δώσει μία λύση με το μικρότερο δυνατό
κόστος για το Δημόσιο αυτοί  βγάζανε  σπυριά .

Σήμερα κατάλαβαν  ότι αυτά τα άτομα που είχανε/έχουν το μεράκι και όρεξη
να ασχοληθούν με το ΕΛΛΑΚ και να το προωθήσουν στην Ελλάδα (μιας και
έτσι φαίνεται θα σήμα εθνικό τώρα )  θα τους "πάρουν" την δουλεία
αρχίσανε να τρίζουν στις καρέκλες τους .
Μήπως αυτό είναι το πρόβλημα όλο και όχι ποιος θα ονομάζεται
πληροφορικός και ποιος όχι .

Δηλαδή το 2002,03,04 που αρπάζανε εταιρίες για τα έργα της  Αθήνας 2004
δεν ενδιέφερε κανέναν να βάλει τάξη στο κλάδο τις πληροφορικής στην
Ελλάδα και τώρα "ξαφνικά"  το ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ κάποιοι το θέμα να βάλουμε τάξη
στον κλάδο τις πληροφορικής .

Δηλαδή γιατί τώρα , γιατί όχι πέρσι το 2008 , το 2007 και γιατί τώρα ,
τότε δεν υπήρχε το πρόβλημα , η δεν υπήρχε ο κλάδος και τώρα ξαφνικά ?
Δεν είμαι κατά να γίνουν ορισμένα πράγματα σε τομέα τις πληροφορικής
στην Ελλάδα και γενικά στο κλάδο ( αν και προσωπικά δεν είμαι μέσα σε
αυτό αν και έχω σχεδόν άμεση σχέση ) , και θα ήθελα να πιστέψω στις
καλές προθέσεις αυτών που το υποστηρίζουν για αυτά που διάβασα σήμερα ,
άλλα μάλλον δεν μπορώ εάν δεν δω ότι πράγματι έχουν καλές προθέσεις να
κάνουν κάτι .

Απλά ένα ξέρω ότι εάν "πετάξουν" από έξω άτομα σαν τον  Κόστα Μαργαρίτη
και άλλους  με δικαιολογία που δεν έχεις πτυχίο πληροφορικής άρα δεν
μπορείς να είσαι ένας από εμάς τότε όλο αυτό το "Έργο" για να βάλεις
τάξη στον κλάδο θα πέσει στο κενό .
Θέλετε να μάθετε γιατί ;
Χωρίς να τον ξέρω προσωπικά τον Κώστα ,  άλλα έχω διαβάσει τι έχει
προσφέρει στο ΕΛΛΑΚ αυτός και πολλοί άλλοι σαν και αυτόν που μας μάθανε
το είναι πως είναι και τι μπορεί να μας προσφέρει το ΕΛΛΑΚ ( αν ξεχνώ
κάποια ονόματα συγνώμη ) τότε όλα αυτά που στηρίζονται σε άτομα που
ξέρουν και προωθούν το ΕΛΛΑΚ στην Ελλάδα και το κάνουν χωρίς πολλές
φορές να πληρώνονται για αυτό , θα σταματήσει να λειτουργεί   όπως
λειτουργεί  έως σήμερα  και τότε  η πτυχιούχοι   ( όχι όλοι , υπάρχουν
και πολύ αξιόλογα άτομα έχω γνωρίσει και τέτοιους ) θα χάσουν τον
μπούσουλα και θα γίνει χαμός .
Και όπως πάντα γίνεται στην Ελλάδα ( μακάρι να κάνω λάθος ) θα βγούνε
κάποιοι και θα φωνάζουν ότι δεν μπορούνε αυτοί να είναι το ίδιο με μας
που έχουμε πτυχία και μεταπτυχιακά  και έχουμε και  "MS Certificate" και
άλλους τίτλους , και πως αυτά τα geeks θα έχουν την ίδια θέση με μας .

Η μήπως εγώ κάνω λάθος και δεν είναι έτσι ?

Υ.Γ. Και τώρα αυτά που έγραψα δεν θέλω να γίνει νέο flame ας κάνουμε
καλύτερα κάτι για να μάθει ο κόσμος ότι υπάρχει και το ΕΛΛΑΚ εκεί έξω
και όχι μόνο το κλειστό και σπασμένο λογισμικό .
Καλώ ξημέρωμα .

**

πλοήγηση μηνυμάτων