ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Kalesma - http://labs.opengov.gr/

Τι κρίμα που δεν έχω καμμιά πρόταση να συνεισφέρω σε αυτό το φοβερό
"θέατρο δημοκρατίας" των opengov.gr, των "ανοιχτών"-όσο απαγγέλλονται
βαρετοί μονολόγοι-υπουργικών συμβουλίων (και κλειστών βεβαίως-βεβαίως,
όταν γίνεται η πραγματική συζήτηση) ή των "ανοιχτών"
"πες-τη-γνώμη-σου-δεν-έχει-καμμιά-βαρύτητα" διαβουλεύσεων των κυβερνητικών
νομο-προτάσεων. Λυπάμαι, δεν είναι ακριβώς η αντίληψή μου για την
"κοινωνική διάσταση" του ΕΛ/ΛΑΚ.

Εντάξει, ο καθείς εφ ω ετάχθη, αλλά δεν χρειάζεται να δουλευόμαστε και
μεταξύ μας. Άκου "δημοκρατικές κρατικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες"!!!
Έλεος...

Μανώλης Γαλάτουλας