ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Περιορισμοί στη δέσμευση domain names που αναφέρονται σε κρατικά/ δημ =?utf-8?b?z4zPg865zrEgzrn

On Sun, 2010-02-28 at 09:38 +0200, Konstantinos Margaritis wrote:
> Το ότι είναι δημόσιο δε σημαίνει ότι δεν ισχύουν οι ίδιοι κανόνες περί
> πνευματική ιδιοκτησία και σήματα κατατεθέντα (Trademarks). Το πιο πιθανό είναι
> ότι θα το χάσεις το domain μόλις το πάρουν χαμπάρι -το ότι είναι δημόσιο απλά
> σου δίνει λίγο "λάσκα" :)
> Η μόνη περίπτωση να κερδίσεις πραγματικά είναι αν η εταιρεία σου/ΜΚΟ/κλπ
> προηγείται ιστορικά του δημοσίου. Και πάλι ετοιμάσου να τα βάλεις με το
> δημόσιο (= πολλά χρόνια στα δικαστήρια).

> Θα μπορούσες ίσως να το δεσμεύσεις με άλλη κατάληξη -πχ. .biz, .info, κλπ. Θα
> είναι πιο δύσκολο να στο ζητήσουν τότε

Ενδιαφέρον! Έχω σποτάρει μια τέτοια περίπτωση στην οποία, κατά τη γνώμη
μου, είτε εσκεμμένα είτε όχι, κάποιος/-οι θα όφειλαν να είναι λίγο πιο
δημιουργικοί στην επιλογή ονόματος.

Δεν είναι δουλειά μου, αλλά σκέφτομαι να τους ενημερώσω. Πριν όμως
προχωρήσω σε οποιαδήποτε κίνηση, είναι σωστό σκέφτομαι, να περιμένω λίγο
ακόμα για περισσότερες πληροφορίες εδώ/ να ρωτήσω και άλλους (;).

Ευχαριστώ, Νίκος