ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Παράδειγμα προς μίμηση...

  • Subject: Re: Παράδειγμα προς μίμηση...
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 2 Mar 2010 13:18:23 +0200
On Tuesday 02 March 2010 12:09:26 Alexandros Kosiaris wrote:

> Γιατί; για να μην μπορούν να κάνουν την δουλειά τους στο χωριό όταν θα
> πέσει η 2Mbit DSL που θα έχουν σύνδεση με τον έξω κόσμο;

Γιατί είπα εγώ κάτι τέτοιο;
Έλεος ρε παιδιά, εντάξει, I give up. Ναι, οι αμερικάνοι δεν ξέρουν τίποτε,
είναι μαλάκες κι εμείς οι πάντα πρωτοπόροι τα κάνουμε όλα σωστά. Ωραία, ας τα
αφήσουμε όλα όπως είναι, και ας αφήσουμε τους άλλους να βράζουν στο ζουμί
τους, οι οπισθοδρομικοί, τι ξέρουν τώρα οι καράβλαχοι...

> Για την καταγραφή δεν είμαι αντίθετος... αλλά το centralization δεν
> είναι πανάκεια(συχνά μάλιστα το αντίθετο, πάει να λύσει προβλήματα
> δημιουργώντας πολλά άλλα). Νομίζω μετά την καταγραφή μπορεί να γίνει ανά
> περίπτωση αφού εξεταστούν τα υπέρ και τα κατά. Εκείνο που φοβάμαι είναι
> ότι ακριβώς αυτό δεν θα γίνει.

Ναι το κλασσικό, στην Ελλάδα κατηγορούμε κάποιον ΠΡΙΝ κάνει κάτι. Και φυσικά
αφού ο αυτός ο κάποιος θα απηυδήσει με τόση γκρίνια, θα τον κατηγορήσουμε
γιατι ΔΕΝ το έκανε. Έλεος.

FWIW, δε με ενδιαφέρει καθόλου αν κάποιο χωριό μείνει χωρίς server ούτως ή
άλλως και που τον έχει δεν ξέρει να τον χρησιμοποιεί. Backup δεν έχουν,
οργάνωση δεν έχουν, procedures δεν έχουν.

πλοήγηση μηνυμάτων