ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Περιορισμοί στη δέσμευση domain names που αναφέρονται σε κρατικά/ δημ =?utf-8?b?z4zPg865zrEgzrn

On Sun, 2010-02-28 at 12:45 +0100, Νίκος Αλεξανδρής wrote:
[...]
> Θα ενημερώσω τους υπεύθυνους και εν συνεχεία, αν δεν απαντήσουν, θα
> δημοσιοποιήσω και εδώ την περίπτωσ-η(-ή τους).

Περισσότερες λεπτομέρειες:

Μια φοιτητική παράταξη πολιτικού κόμματος έχει (εδώ και καιρό είναι η
αλήθεια αλλά το αντιλήφθηκα πρόσφατα) δεσμεύσει ένα domain με όνομα (μια
λέξη μόνο) που ταυτίζεται κυριολεκτικά με την επιστήμη μιας Σχολής ΑΕΙ,
παρά με την ίδια την υπόστασή της.

Ας μου επιτραπεί να σχολιάσω ότι επειδή δεν είναι και πολλές οι σχολές
της επιστήμης αυτής στη χώρα μας, ούτε λίγο ούτε πολύ, έστω και σε
συμβολικό επίπεδο, είναι σα να ταυτίζουν (από άγνοια ή πρόθεση;), όσοι
δέσμευσαν το domain name, μια παράταξη με την Σχολή στην οποία και
δραστηριοποιούνται.

Πιθανό-ν/-τατα δεν υφίσταται νομικό κώλυμα. Ωστόσο είναι, κατά τη γνώμη
μου, υπερβολή που δεν αρμόζει στον ακαδημαϊκό χώρο. Τέτοιου είδους
πρακτικές αποδεικνύουν το τεράστιο έλλειμα "τεχνολογικής παιδείας" (ή
παιδείας σκέτο) στην Ελλάδα.

Έχω ενημερώσει τη λίστα την οποία διαβάζουν αρκετά μέλη ΔΕΠ της Σχολής
αυτής. Έλαβα μια απάντηση μόνο (απορία στην ουσία όπως και η δική μου
για το σχετικό νομικό υπόβαθρο) η οποία δυστυχώς δεν ήταν αρκετή για να
τροφοδοτήσει ένα δημόσιο διάλογο.

Δεν βρίσκω νόημα στο να δημοσιοποιήσω εδώ περισσότερα. Δεν ήθελα όμως να
αφήσω το παρόν νήμα "μετέωρο" αφού είχα υποσχεθεί ότι θα υπήρχε
συνέχεια.

Ευχαριστώ, Νίκος