ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ένα ακόμη παράδειγμα προς μίμηση:

  • Subject: Re: ένα ακόμη παράδειγμα προς μίμηση:
  • From: Καταραμένο Αροξόλ <katarameno [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 1 Apr 2010 21:41:30 +0300
(Ξεφεύγω λίγο από το θέμα και την διαφωνία σας, απλά προσπαθώντας να σας
συμφιλιώσω κάπως, μέρες που είναι...:)
Μα γιατί βρε παιδιά? Τι το κακό έχει και ένα "κυτίο παραπόνων"? Και αυτά
χρήσιμα είναι!!
*
Σε σχέση με το θέμα, μερικά αντίστοιχα ελληνικά πρωτότυπα και ευρηματικά (Ποιο
Porto Alegre και ποιο Participatory budgeting τώρα...) :

Α) *Δήμος μικρού χωριού στην Χαλκιδική [Citation needed]: Υπoψήφιος δήμαρχος
του κόμματος Α[Citation needed], τελειόφοιτος Δημοτικού Σχολείου (όχι
αναγκαστικά κακό για υποψήφιο δήμαρχο μικρού χωριού), κατέχει αγροτικό
Datsun στο χρώμα της παράταξής του (θεμιτόν) και κάνει (θεμιτόν) προεκλογική
εκστρατεία - καμπάνια διαλαλώντας με μια ντουντούκα καρφωμένη στην οροφή του
Datsun (άλλο να το βλέπετε και άλλο να σας το περιγράφω) καλύτερες μέρες για
το χωριό, και επίσης έργα!! Πολλά έργα!!! Αποχετεύσεις, αρδευτικά,
ασφαλτοστρώσεις, καλύτερη υδροδότηση, νέα σχολεία κτλ.).
*Στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές, βγαίνει δήμαρχος, και από την επόμενη
εβδομάδα κυκλοφορεί πλέον, όχι με το παλιό καλό Datsun, αλλά με Mercedez SLK
300* (οι καλύτερες μέρες που λέγαμε...) !!!.Σκανδαλίζεται το χριστεπώνυμο
πλήθος, αλλά επειδή είναι το "δικό μας παιδί" και "καλός χριστιανός", δεν
γράφεται τίποτα πουθενά, ούτε και συζητιέται ανοιχτά στα καφενεία του
χωριού. Το σκάνδαλο όμως τελικά γίνεται γνωστό στο Υπουργείο Οικονομικών, το
οποίο και αποστέλλει κατεπειγόντως ειδικό κλιμάκιο του Σ.Δ.Ο.Ε. (Υ.Π.Ε.Ε.)
για να ελέγξει τα οικονομικά του Δήμου και την μαύρη τρύπα των 3.500.000
Ευρώ σε μόλις 2 χρόνια επί Νέου Δημάρχου! Οι έλεγχοι αποκαλύπτουν σημεία και
τέρατα στα Οικονομικά του Δήμου, αλλά δεν ενημερώνονται τα κεντρικά. Το θέμα
"λύνεται" τελικά σε γνωστή για το φρέσκο ψάρι της ψαροταβέρνα της περιοχής,
όπου και κάτω από το τραπέζι μοιράζονται (εμπιστευτικά, αλλά ο σερβιτόρος
ήταν γάτα) φακελάκια με "συστάσεις" σε μορφή 500ευρων και το γλέντι
συνεχίζεται χωρίς παρεξηγήσεις και μπόλικο ντόπιο τσίπουρο με πάνω από
60γράδα.
*Το κλιμάκιο επιστρέφει στην Αθήνα και αναφέρει "όλα καλά" στα Οικονομικά
του Δήμου !!! ( και άρα όλα ήταν κακεντρεχείς φήμες και "λάσπη στον
ανεμιστήρα" με πολιτικές σκοπιμότητες από πίσω !!! )*
Τα "έργα" δεν προχωράνε επειδή π.χ για την αποχέτευση δεν συμφέρει καθόλου
να γίνει τελικά δίκτυο αποχέτευσης στην περιοχή, καθώς τότε δεν θα
εισπράττει ποσοστά ο Δήμαρχος από το ιδιαίτερο μονοπωλιακό καθεστώς του ενός
ιδιώτη που κατέχει όλα τα βοθρατζίδικα στον Δήμο (και από τα κέφια του
οποίου κρέμονται όλοι οι δημότες για το αν θα δεήσει να έρθει τελικά να τους
αδειάσει τους βόθρους έναντι 60 Ευρώ τα 10 κυβικά μέτρα!!!. Παρεπιπτόντως το
Δημοτικό Φορτηγό - Φαταούλας έχει συνεχώς και αδιαλλείπτως μια περίεργη
σπάνια και Πέραν Επισκευής (Π.Ε. για όσους έχουν κάνει τη θητεία τους) ζημιά
και είναι μόνιμα παρκαρισμένο έξω από το χωριό σε κατάσταση ακινησίας - Τα
ιδιωτικά βλέπετε φορτηγά- Φαταούλες είναι πιο μοδάτα και ο οδηγός του
Δημοτικού Βυτιοφόρου διαμαρτύρεται οτι έχει 6 μήνες να του δώσει τον μισθό
του ο Δήμαρχος!!!.
Βέβαια, αν τους πάρεις 15 τηλέφωνα στις 07:15 τα χαράματα, και τον οδηγό του
βυτιοφόρου αλλά και τον Δήμαρχο τον ίδιο στα κινητά τους και τους ξυπνήσεις
ουρλιάζοντας και απειλώντας με μηνύσεις αν δεν έρθει το δημοτικό βυτιοφόρο,
τελικά όλως περιέργως η ζημιά επιδιορθώνεται προσωρινά και ως δια μαγείας το
φορτηγό κινείται ξανά και σου κάνει τη χάρη και έρχεται μετά από κανένα
δίωρο για να σου αδειάσει τον βόθρο σου, που είναι στα όρια υπερχείλισης εν
μέσω τουριστικής σεζόν, έναντι μόνο 45 Ευρώ τα 10 κυβικά. Αλλά μετά από 2
μέρες πρέπει πάλι να ξελαρυγγιάζεσαι και να συγχίζεσαι διότι καλοκαιράκι
είναι, οι τουρίστες κάνουν μπάνιο στα δωμάτια, και φυσικά δεν μπορείς να πας
να πεις στον Σέρβο καθηγητή πανεπιστημίου π.χ. κύριε Zermilov σας παρακαλώ,
να, ξέρετε, με το μαλακό τη βρύση και κάντε μπάνιο με λιγότερο νερό... Απλά
δεν είναι λύση αυτό.
Ο υποψήφιος όμως του κόμματος Β που βρίσκεται στην Δημοτική αντιπολίτευση,
πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός, αλλά και μερικοί νέοι του χωριού που έχουν
απηυδήσει από την όλη κατάσταση αρχίζουν καμπάνια ενημέρωσης του χωριού για
τις ατασθαλίες του Δημάρχου. Η συνήθης απάντηση που παίρνουν όμως είναι:
"Ντάξει μωρέ, αλλά ίνι θκό μας πδί. Αυτούν ξέρουμι, αυτούν εμπιστιυόμαστι "
!!! Σαν το Skip ένα πράμα δηλαδή. (Χωρίς να τους ενοχλεί οτι έχουν κάνει
φτερά μερικά εκατομύρια ευρώ από τα δικά τους χρήματα που πληρώνουν ως
Δημοτικό Φόρο.
Ο Δήμαρχος επανεκλέγεται πανηγυρικά και για 2η τετραετία στον Δήμο [Citation
needed] με ποσοστό άνω του 60% και το μεγάλο φαγοπότι συνεχίζεται. Ποια
Βραζιλία τώρα και ποιο Participatory budgeting... Εδώ έχουμε άλλα κόλπα
μαγκιόρικα.

*** "Γαργαλιστική" λεπτομέρεια: *Στο χωριό το 2003 εμφανίστηκε στέλεχος
τύφου !!! (επειδή τα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης είναι κάπως
"μπλεγμένα"). *Κυκλοφορεί επίσης έντονα η φήμη οτι κάτοικος του χωριού
πηγαίνει κάθε βράδυ μετά το μεθύσι του και ..."κάνει την ανάγκη του" στο
υδραγωγείο του χωριού!!! Ο πανικός του αγροτικού γιατρού του χωριού
(ξάδερφός μου ήταν τότε, έκανε  γιαυτό το γνωρίζω...) δεν περιγράφεται.
Συναγερμός!!! Παραγγέλνει εμβόλια για όλο τον πληθυσμό τα οποία και (πάλι
καλά) έρχονται αμέσως. Μαζεύει το χωριό στην κεντρική πλατεία και προσπαθεί
να τους πείσει οτι πρέπει να κάνουν όλοι ένα προληπτικό εμβόλιο ώστε να μην
εκδηλωθεί σε κανέναν η ασθένεια του τύφου και ξεσπάσει καμιά επιδημία εν
έτει 2003 (1 χρόνο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και γίνουμε ρόμπα διεθνώς -
η τελευταία φορά που είχε εμφανιστεί επιδημία τύφου αν δεν κάνω λάθος ήταν
στο Παρίσι κάπου στα 1850!!! - Καταλαβαίνετε τι θα γινόταν αν ξεσπούσε
επιδημία). Το 90% του χωριού τελικά δεν κάνει το προληπτικό εμβόλιο επειδή
υποπτεύεται οτι το εμβόλιο περιέχει κάποιο ύπουλο συστατικό που σκοπό έχει
και εγώ δεν ξέρω τι!!!

*Β) *Πιο γνωστό παράδειγμα Ελληνικού Αντίστοιχου: Δήμος Θεσσαλονίκης:
Υπάλληλος του Δήμου κατακρατεί παράνομα αντί να αποδίδει τους οφειλόμενους
φόρους επί σειρά ετών συνολικού ποσού από 35.000.000 ως 50.000.000 Ευρώ. Το
θέμα έχει γραφτεί πάμπολλες φορές σε πάρα πολλές εφημερίδες και blogs.
Ασχολούνται πλέον Εισαγγελείς με την υπόθεση. Σε εξέλιξη είναι ακόμα ο
οικονομικός έλεγχος.
Ο Δήμαρχος (μας), γνωστός και για το χαμηλό IQ του, ο οποίος επίσης έχει
επανεκλεγεί, δηλώνει σε μέσα μαζικής ενημέρωσης οτι όλος αυτός ο "ντόρος"
που έχει ξεσπάσει *αποτελεί Συκοφαντία και  επίθεση εναντίον του (!!!!) και
έχει σκοπό την πολιτική του εξόντωση,* καθώς η Δικαιοσύνη θα αποφανθεί
αμέσως μετά τις Δημοτικές Εκλογές και άρα να γιατί έσκασε τώρα (!!!!!! ενώ
βουίζει ο τόπος εδώ και 2-3 χρόνια) το "δήθεν σκάνδαλο" !!!
Φοβερά επιχειρήματα. Επιπέδου νηπιαγωγείου. Αλλά να που πείθουν τους
εκλογείς του?
Ο Δήμαρχος ξανακατεβαίνει για Δήμαρχος !!! Ζήτωσαν ο Δήμαρχός μας και ο
Δήμος Θεσσαλονίκης!!!

*Γ) Και ένα φρέσκο πράμα σπαρταριστό σημερινό (σαν τα φρέσκα ψάρια της
ψαροταβέρνας) :

Με πληροφορίες από http://www.stopcartel.info *
*
*
*Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού επέλεξε την γνωστή νομικό, Αγγελική
Π. Κανελλοπούλου που έχει υπερασπισθεί <<επάξια>> και κατ΄ επανάληψη κολοσσούς
της βιομηχανίας και του εμπορίου, όταν κατηγορήθηκαν από την Επιτροπή, ως
νέα διευθύντρια της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού, δηλαδή ως επικεφαλής
της υπηρεσίας που έχει αποστολή να διώκει καρτέλ και μονοπώλια!*
*Αδιαφορώντας ακόμη και τη στοιχειώδη τήρηση των προσχημάτων, ο αρεοπαγίτης
επί τιμή κ. Κυριτσάκης, που τιμήθηκε με την εμπιστοσύνη ,του γνωστού για την
αφοσίωση του στην οικογένεια Μητσοτάκη, κ. Κ. Χατζηδάκη, θα ζητήσει από την
υπουργό Οικονομίας, κ. Λούκα Κατσέλη, που είχε κάνει σημαία της προεκλογικά
την αντιμετώπιση των καρτέλ, να προσυπογράψει την τοποθέτηση μιας πιστής
συνηγόρου των ισχυρών, στη θέση του επικεφαλής της υπηρεσίας που έχει ταχθεί
από την Πολιτεία να τους ελέγχει!*

Πηγή: http://deltio11.blogspot.com/ || http://www.stopcartel.info/

*Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση σε όλες και όλους* (αν και αμφιβάλλω αν
υπήρξε ποτέ ο Ιησούς Χριστός).
*Drive Carefully. Don't Drink & Drive. **First Drink and then Drive :-P
*Και με το μαλακό το κατσικάκι... Κρατάμε και μια σιλουέτα. :-)
(c) 2010, Καταραμένο Αροξόλ(tm)