ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: WebGIS ΛΑΚ

On Sunday 18 of April 2010 23:35:14 Pano Voudouris wrote:
> Καλησπέρα/καλημέρα σε όλους,
>
> Για όσους ασχολούνται με τα open source GIS (Γεωγραφικά Συστήματα
> Πληροφοριών), θα ήθελα να ενημερώσω για την ύπαρξη ενός νέου interface που
> έχουμε υλοποιήσει σε Silverlight για το δημοφιλές ΛΑΚ WebGIS, Mapserver
> (http <http://mapserver.org> ://mapserver.org ). Το λογισμικό SLMapviewer
> (Silverlight Interface for Mapserver) είναι διαθέσιμο στην διεύθυνση http
> <http://slmapviewer.codeplex.com/> ://slmapviewer.codeplex.com/
>

> Πάνος Βουδούρης
> Gaiocorp
> http://www.gaiocorp.com

Καλησπέρα κ. Βουδούρη.

Αρχικά επιτρέψτε μου μια μικρή παρατήρηση (επειδή επιμένω στη σωστή χρήση της
γλώσσας): "GIS = Συστήματα Γεωγραφικών Πληροφοριών".

Συνέχεια στην εφαρμογή: είναι (ΕΛ;) ΛΑΚ και ο κώδικας δημοσιευμένος υπό GPL2.
Άριστα! Στη σχετική ιστοσελίδα [*] αναφέρεται επιπλέον ότι "You can use it as
a standalone Map viewer..." οπότε και είμαι περίεργος να τρέξω δοκιμαστικά την
εφαρμογή.

Κατέβασα τον πηγαίο κώδικα αλλά... ως εκεί. Αγνοώ του τι ακριβώς γίνεται με το
linux και εφαρμογές ανεπτυγμένες σε Silverlight οπότε και έχω το εξής ερώτημα:

μπορώ να τρέξω την εφαρμογή υπό το linux (ή και σε άλλα γνωστά λειτουργικά
συστήματα); Με άλλα λόγια, είναι cross-platform;

  - Αν ναι, υπάρχει επίσημη τεκμηρίωση (αν και πρόχειρες σημειώσεις θα ήταν
επίσης χρήσιμες); Έχω ακουστά το Moonlight αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ.

  - Αν όχι τότε δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα να απολαύσω υπό το linux τη
δημιουργία σας ούτε και να τεστάρω/ αναφέρω τυχόν προβλήματα αφού δεν έχω
πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή που να τρέχει M$ _και_ στον οποίο έχω το
δικαίωμα να εγκαταστήσω δοκιμαστικά μια οποιαδήποτε εφαρμογή.

Με εκτίμηση, Νίκος Αλεξανδρής

---
[*] http://slmapviewer.codeplex.com/