ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

  • Subject: Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις
  • From: Καταραμένο Αροξόλ <katarameno [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 2 Jul 2010 05:25:55 +0300
Μήπως αυτός που τα βγάζει (επονομαζόμενος και Administrator ή ελληνιστί
Διαχειριστής) βαριέται απλά (κλασσικός ελληνικός ωχαδερφισμός)? Ή δεν ξέρει
και ο ίδιος πως να βαφτίσει το νέο Email Address του Καθηγητή που του είπε
απλά: "Βγάλε μου ένα Email" ? Πάντως κάποιον (δικό του) κανόνα ονοματολογίας
κρατάει και αυτός.
Μήπως για να είναι μικρά ? Και εύκολα στην πληκτρολόγηση ? Μετά από απαίτηση
του ίδιου του κατόχου ?
Έχω παρατηρήσει πάντως οτι τα πιο μικρά και απλά τα έχουν συνήθως οι
Καθηγητές Πανεπιστημίου και τα μέλη ΔΕΠ γενικότερα, πράγμα που είναι πολύ
λογικό.
Ο πρώτος πχ Νίκος Ανδρέου που είναι καθηγητής γιατί να μην πιάσει - προλάβει
-καβαντζώσει το μικρό και εύχρηστο NAnd [ at ] ee [ dot ] auth [ dot ] gr ??
Πχ. τις προάλλες είδα ένα Blogger που είχε καβαντζώσει το :
Nikos [ at ] Gmail [ dot ] com!!! Πρέπει να ήταν από τους πρώτους 10 και πολύ λέω που
έβγαλαν Gmail στην
Ελλάδα (2005 ήταν και αρχικά μόνο με προσκλήσεις από άλλον έβγαζες Account)
[http://blogthea.gr/NextStep/members/nikos [ at ] gmail [ dot ] com [ dot ] html] Δε θα ήταν το
ίδιο αν είχε βάλει NikosTsangarousianos [ at ] Gmail [ dot ] com (πχ, λέμε τώρα)
Αν παρουσιαστεί φοιτητής/τρια με ίδιο ονοματεπώνυμο, μπορεί να πάρει το
Nikos [ dot ] Andreou [ at ] ee [ dot ] auth [ dot ] gr
Μπορεί να είναι ίσως και ευθυνοφοβία ή αυταπάτη ανωνυμίας, τι να σου πω,
υποθέσεις κάνω και εγώ έτσι και αλλιώς, αλλά μάλλον ένα από τα παραπάνω
είναι.
ΥΓ: Η τελεία πριν το @ δε νομίζω να λαμβάνεται υπόψιν, πρέπει να είναι
περιττή. Τουλάχιστον στο GMail, τα nikos [ dot ] alexandris [ at ] gmail [ dot ] com &
nikosalexandris [ at ] gmail [ dot ] com είναι ένα email address και όχι 2 διαφορετικά όπως
ίσως νομίζουμε. Επίσης στο Gmail μικρά (πεζά) και κεφαλαία γράμματα δεν
έχουν διαφορά, ολα λογίζονται ως μικρά. Για τους άλλους Mail providers den
kserei. :(
Θα μου πεις *εδώ το Ελληνικό κράτος εν έτει 2010 δεν ξέρει πόσους δημοσίους
υπαλλήλους έχει και ξεκινάει απογραφή* (!!!, άκουσον άκουσον) *για να τους
μετρήσει*, από 01/07/2010 και περιμένεις να υπήρχε *ενιαίος κανόνας
ονοματολογίας* σε όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια? Στην 1η τους επίσκεψη οι
ελεγκτές του ΔΝΤ έπαθαν την πλακάρα τους όταν ρώτησαν μια πολύ απλή και
ξεκάθαρη ερώτηση "Πόσους δημοσίους υπαλλήλους έχετε" και αντί για απάντηση
έναν αριθμό οι δικοί μας άρχισαν τις μπούρδες για να δικαιολογήσουν τα
αδικαιολόγητα ρεζιλίκια μας (το σύστημα είναι περίπλοκο, υπάρχουν πολλοί και
διαφορετικοί τομείς του δημοσίου και επιτροπές και άλλα τέτοια που ούτε στην
Τανζανία δεν συμβαίνουν). Πρέπει να έπαθαν πολιτισμικό σοκ κανονικά όμως.
*Κατά τα άλλα το OpenGov μας μάρανε και η επίφαση Δημοκρατίας.*

Guten morgen/Gute Nacht in Freiburg.aus Thessaloniki.
Viele Gruesse aus Griechenland. 8)

2010/7/2 Nikos Alexandris <nikos [ dot ] alexandris [ at ] uranus [ dot ] uni-freiburg [ dot ] de>