ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

  • Subject: Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις
  • From: Καταραμένο Αροξόλ <katarameno [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sat, 3 Jul 2010 04:57:50 +0300
Σιγά την κατάχρηση. Ντάξ ρε παιδιά, τι μπορεί να πάθει μια λίστα αν την
"κατάχραστούμε"???
Οι γκρινιάρηδες που δεν θέλουν να τους έρχονται τα mail από κάποια λίστα
μπορούν απλά να βάλουν ένα φίλτρο, ή και να διαγραφούν.
Δηλαδή αν ξεκινήσει και μια συζήτηση για τα χάλια της χώρας μας και για το
πως φτάσαμε εδώ που φτάσαμε (χρέος, έλλειμα, είσοδος στο ΔΝΤ, που πιστεύω
ενδιαφέρει όλους μας επειδή αφορά όλους μας) θα πάθει καμιά ιλαρά η λίστα? ή
θα βγάλει σπυράκια?

ΥΓ: Το τελευταίο που θα θελα είναι να παρεξηγηθεί κάποιος από όσα γράφω.
Ο σκοπός μου συνήθως είναι να ανοίξει μια συζήτηση. Και όχι να σας
σπαμμάρω.

Ο Σπάμμερ

2010/7/2 Nikos Alexandris <nikos [ dot ] alexandris [ at ] uranus [ dot ] uni-freiburg [ dot ] de>