ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ : ΔΣΗΕ - 02/2010”

  • Subject: Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ : ΔΣΗΕ - 02/2010”
  • From: Nikos Roussos <nikos [ at ] autoverse [ dot ] net>
  • Date: Sun, 4 Jul 2010 20:34:23 +0300
2010/7/3 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>:

> Οχι, δεν ειστε. Στην πραγματικοτητα μαλλον δεν εχετε δει μηχανογραφικο
> εργο ουτε με κυαλια για να γνωριζετε τι και πως και αν και με ποσο
> μπορει να υλοποιηθει. (και μην ξανακουσω για την "εμπειρια της Γερμανιας
> / Βραζιλιας / Τατζικισταν", αν σας ζητουσαν να το κανετε εσεις τι θα
> κανατε, θα φωναζατε τους γερμανους και τους βραζιλιανους;).

Εγώ προσωπικά θα τα λεγα αυτά τα παραδείγματα γιατί γνωρίζω αρκετούς
"γερμανούς" και "βραζιλιάνους" που ζουν στην Ελλάδα και μπορούν να το
υποστήριξουν και γιατί πρέπει κάποια στιγμή οι ελληνικές εταιρίες
πληροφορικής να έχουν περισσότερους πληροφορικούς από πωλητές.

Αλλά πέρα απ' αυτό. Ποιος ο λόγος να προδιαγράφεται συγκεκριμένο
λογισμικό σε μια προκήρυξη; Αν γίνονταν 10 προτάσεις, οι 3 ανοιχτού
και οι 7 κλειστού λογισμικού, και στον συγκεκριμένο φορέα πιστεύουν
πως οι λύσεις κλειστού λογισμικού είναι καλύτερες και πιο ώριμες ας
διαλέξουν κάποια απ' αυτές. Δεν υπάρχει λόγος για a priori
αποκλεισμούς.

Η ονομαστική αναφορά δε σε συγκεκριμένα εμπορικά προϊόντα
συγκεκριμένων εταιριών σε προκήρυξη δημόσιου φορέα είναι στα όρια των
αρμοδιοτήτων της επιτροπής ανταγωνισμού. (αν και οι "ανεξάρτητες"
αρχές δεν είναι στα ατού αυτής της χώρας).