ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [olpc-gr] Διαβούλευση για ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου

  • Subject: Re: [olpc-gr] Διαβούλευση για ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου
  • From: Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 26 Sep 2010 20:47:52 +0300
Dimitris Kalogeras wrote [edited]:
> διαβάζοντας μερικές από τις τεχνικές προδιαγραφές..
> νομίζω οτι μπορει να βελτιωθούν..

προφανώς!
να σχολιάσω μερικά σημεία σου (μιλάω όπως διάβασα εγώ το κείμενο,
δεν έχω ιδιαίτερη γνώση του τι εννοούσε ο συντάκτης)

>     1. Λειτουργία σε περιβάλλον virtual computing σε απομακρυσμένο data
> center.
> οι επιλογές είναι παρ πολλες σε αυτήν προδιαγραφή μπορει να είναι Paas
> (python, java) ή και ολοκληρη μηχανή (π.χ ΑΜι ) αλλα αυτό ειναι λίστη
> Αmazon only..
>    2. Δυνατότητα λειτουργίας σε local intranet.
> Τι σημαίνει αυτό πρακτικά ? οτι δεν υπάρχει root dns service ?

νομίζω ότι η γενική ιδέα είναι:
- να μπορεί να εγκατασταθεί κάπου κεντρικά και να τρέχει από κει
  ("απομακρυσμένο data center")
- αλλά όποιος θέλει να μπορεί να το τρέχει σε δικό του περιβάλλον
  ("local intranet")

δηλ. όχι κάτι που θέλει installation σε δικό του server σε κάθε περίπτωση,
ούτε κάτι που να θέλει, πχ. s3 που λες κι εσύ.

>     5.   Εγκατάσταση στο virtual περιβάλλον με το πάτημα ενός κουμπιού
> και άμεση έναρξη λειτουργίας.
> Το πατημα του κουμπιου είναι σχετικό με την εγκαταστη π.χ απο την
> εγκατασταση του "player"

υποθέτω ότι πάλι η λογική είναι ότι δε βολεύει κάτι του στυλ
"να, αυτό είναι, αλλά για να τρέξει θα πρέπει να εγκαταστήσετε αυτές
τις βιβλιοθήκες, αυτές τις εκδόσεις των συγκεκριμένων modules,
και να έχετε και κάτι που να κάνει αυτό..."

>     8.  Δυνατότητα λειτουργίας offline (σε περιπτώσεις βλάβης της
> σύνδεσης με το διαδίκτυο).
> Εδώ θα ήταν  χρήσιμο να πουμε με ποια τεχνολογία ?  θα ήταν καλύτερο να
> περιορισουμε την χρήση π.χ με google gear η το νεοτερο Local server API.
> δεν ξέρω εάν υπάρχει κάποια
> άλλη ανοιχτη λύση που να εξυπηρετεί ολους τους browsers...ενδεικτικά η
> λύση της google δεν λειτουργεί με chrome se ubuntu  !!

θα μπορούσε να είναι το web sql db ή το indexed db με html 5 --
βέβαια το "όλους τους browsers" δεν το πιάνεις με τίποτα...

--
-- zvr --