ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (ΕΛΛΑΚ) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΜΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

  • Subject: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (ΕΛΛΑΚ) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΜΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
  • From: akis3110 [ at ] gmail [ dot ] com
  • Date: Sun, 12 Dec 2010 09:39:28 +0000
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΜΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Το παρόν ερωτηματολόγιο συντάχθηκε στα πλαίσια μιας έρευνας που διεξάγω για να συλλέξω πληροφορίες για την διπλωματική μου εργασία με θέμα «Οικονομική ανάλυση του ΕΛΛΑΚ». Στόχος μου είναι να συλλέξω πληροφορίες για να μπορέσω να απαντήσω σε δύο ερευνητικά ζητήματα τα οποία είναι τα εξής : RQ1: Ποιο είναι το επίπεδο ανάπτυξης / διάδοσης του ΕΛΛΑΚ στην Ελλάδα σήμερα; RQ2: Ποια είναι τα αναμενόμενα οφέλη από την αυξημένη υιοθέτηση των ΕΛΛΑΚ προϊόντων;

Ερευνητής : Συνανίδης Θεόδωρος Επιβλέπων Καθηγητής: κ. Φιτσιλής Παναγιώτης Σημείωση: Για οποιαδήποτε ερώτηση επικοινωνήστε με τo e-mail: synanidhsth [ at ] aueb [ dot ] gr, όπως και αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τα αποτελέσματα της έρευνας.

Σας έχω προσκαλέσει να συμπληρώσετε τη φόρμα ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (ΕΛΛΑΚ) . Για να τη συμπληρώσετε, επισκεφτείτε τη διεύθυνση:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGlHTmhRZGpleWRGSkRaeEdNWUdHM0E6MQ