ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δεν είμαι ελέφαντας...

Στις 21 Δεκεμβρίου 2010 9:49 π.μ., ο χρήστης Angelos Karageorgiou
<angelos [ at ] unix [ dot ] gr> έγραψε:

> Ωπα το replacement bot,απεκτησε προσωπικότητα ! :-)
>
> Nick αυτου του ειδους η συμπεριφορα "Ευρωπαιων" ρατσιστών  απεναντι σε
> μυστηρια ονοματα ειναι αρκετα συνηθισμενα.
>
> Πες την αληθεια και μην κολωνεις οτι και να πουνε και πανω απο ολα ΜΗΝ
> υποχωρεις στα χαμινια

Να 'στε καλά ρε παιδιά, ευχαριστώ πολύ !

Ελπίζω να το δει κανένας OpenBSDας μπας και κόψουν τις μ@#$κίες...

Anyway back to coding, λέω να αρχίσω να παίζω με αυτά εδώ ->
http://www.yubico.com/yubikey και γενικά OATH κλπ, έχω παραγγείλει ένα
και περιμένω. I'll keep you posted ;-)

Ποιοι είστε Αθήνα ? να κανονίσουμε αμα είναι κάνα εορταστικό meeting ;-)

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)

πλοήγηση μηνυμάτων