ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

  • Subject: Re: Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com
  • From: John Proios <john [ at ] snigel [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 28 Dec 2010 18:52:35 +0200
Στις 28-12-2010, ημέρα Τρι, και ώρα 15:37 +0200, ο/η Panagiotis
Karaberis έγραψε:
> Kαλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους,
>
> παίρνοντας σαν αφορμή το κείμενο που έστειλε ο Sergios, θα ήθελα να
> ρωτήσω εάν υπάρχει πουθενά κάποια λίστα με κυβερνητικές ή
> επαγγελματικοί οργανώισμοί/εταιρείες κλπ.  που έφυγαν από commercial
> software και προτίμησαν το open source.
> (σχετικά πρόσφατα projects, όχι της περασμένης δεκαετίας ....)
>
> Προσπαθώ εδώ και καιρό να πείσω τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας μου
> να πάμε σε open source, αλλά δυστυχώς πέφτω επάνω σε "υψηλές"
> αντιστάσεις, κυρίως λόγω της προσκόλησης προς συγκεκριμένες
> πλατφόρμες .... OS / office ! :-)

> [...]
Λίστα δεν ξέρω αν υπάρχει αλλά ξέρω δυό εταιρίες από προσωπική άποψη που
δουλεύουν Open Source:
Η μία είναι η Snigel.gr με 100%,
και η άλλη η Βαρβαρέσσος ΑΕ με 99% (εκτός το SAP, και αυτό γιατί η SAP
δεν το θέλει).

Γενικά η μετάβαση δεν είναι κάτι εύκολο αλλά και όχι αδύνατο όπως
μερικοί θέλουν να το παρουσιάζουν. Είμαι σίγουρος ότι το ποσοστό 100%
χρήσης Open Source στην Ελλάδα είναι μυδαμινό, πάντως πολλοί θα
αναθεωρήσουν την μέχρι τώρα άποψή τους, δεν έχουν πλέον επιλογές λόγου
κόστους (εκεί καταντήσαμε, να βάζουμε Linux γιατί είναι τσάμπα), και
στελέχη που επιμένουν σε "παμπάλαιες" αρχιτεκτονικές θα είναι πλέον
αναξιόπιστα.

Πάντως καλή ιδέα να γίνει κάπου ένας χώρος ώστε να αναφέρονται τέτοιες
προσπάθειες και για το πως λύθηκαν.

--
                            .-.