ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Greeklug] Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

Φαντάζομαι ότι ο Χρήστος δεν ήθελε να ειρωνευτεί συγκεκριμένα εσένα,
αλλά τον κούρασε όλο το thread. Τελευταία χάνει την υπομονή του εύκολα
και προσβάλλει τον κόσμο, ιδιαίτερα τους νεότερους :-)  (Οι παλιότεροι
είναι παχύδερμα και δεν προσβάλλονται εύκολα :-)

Α, οχι, δε με κουρασε το thread. Αλλα πραγματα ειναι που με κουραζουν :

- Γεια σας, παιδια! Ποιοι ειστε εσεις;

- Εμεις ειμαστε οι Μαντριβερος!

- Μαντριβερος; Συγκροτημα Λατιν ειστε;

- Οχι, οχι, ειναι απο το Mandriva, ειναι μια διανομη Linux.

- διαν.. καλα. Και τι κανετε εσεις εδω;

- Προωθουμε το ανοιχτο λογισμικο!

- Λογισμικο;

- Ναι, προγραμματα για κομπιουτερ.

- Ααααααα, μαλιστα, ειστε σαν τη Microsoft δηλαδη.

- Οχι, οχι μη λες αυτο το ονομα! Μακρια ο Σατανας απο μας! Εμεις ειμαστε ακριβως το αναποδο!

- Δηλαδη;

- Η Microsoft φτιαχνει κλειστο λογισμικο, που ειναι γεματο προβληματα, και το πουλαει για να βγαζει λεφτα. Εμεις ειμαστε του ανοιχτου λογισμικου, που ειναι πολυ ανωτερο και ειναι και ελευθερο, και ειναι και δωρεαν!

- Μα κι εγω τζαμπα τα πηρα τα Windows απο ενα ξαδερφο...

- Ναι, αλλα ετσι εισαι παρανομος, ενω αν χρησιμοποιουσες ελευθερο λογισμικο, θα ησουν νομιμος, και δε θα ειχες και προβληματα με ιους και κολληματα, και δεν προωθεις και το λογισμικο του Σατανα.

- Μαλιστα, και γιατι το λετε ανοιχτο και ελευθερο;

- Γιατι, αντιθετα απο το κλειστο λογισμικο, το ανοιχτο λογισμικο σου δινει τις Ελευθεριες Τυπου 1, 2, και 3!

- Τι ειναι αυτα;

- Να σου πω την αληθεια, δεν ξερω. Αλλα μπορεις να ρωτησεις τον Κωστα εκει στη γωνια και να σου πει. Πανω κατω, αν δε σου ταιριαζει ενα προγραμμα, εισαι παντα ελευθερος να το προσαρμοσεις στις αναγκες σου! Και μπορεις και να το μοιρασεις και σε ολους τους αλλους, που μπορουν να κανουν το ιδιο!

- Εγω; Και πως θα το κανω αυτο;

- Αν εισαι προγραμματιστης, ειναι πολυ ευκολο!

- Καταλαβα! Δηλαδη ολοι εσεις εδω ειστε προγραμματιστες κομπιουτερ και φτιαχνετε αυτο το ανοιχτο λογισμικο;

- Οχι, εγω αρχιτεκτονας ειμαι. Ειχαμε και κατι προγραμματιστες, αλλα τους προσλαβανε ολους οι εταιριες και μας φυγανε. Γινανε του Σατανα κι αυτοι.

- Και τα προγραμματα ποιος τα γραφει;

- Η κοινοτητα!

- Μα εσεις δεν εισαστε η κοινοτητα;

- Ε οχι μονο εμεις, η κοινοτητα ειναι παγκοσμια. Αλλοι τα γραφουν.

- Ααααα, καταλαβα. Και εσεις εδω δηλαδη τι κανετε;

- Ειπαμε, προωθουμε το ανοιχτο λογισμικο!

- Να, προωθουμε το ανοιχτο λογισμικο στη δημοσια διοικηση, κανουμε δρασεις ενημερωσης του κοινου, κανουμε μεταφρασεις, τετοια πραγματα.

- Καλα, και πως το κανετε αυτο με τη δημοσια διοικηση; Σε υπουργεια δηλαδη και τετοια;

- Ε οχι, δεν εχουμε φτασει ως εκει γιατι μας πολεμαει ο Σατανας και τα Οργανωμενα Συμφεροντα. Το κανουν ομως σε αλλες χωρες που δεν εχουν Σατανα και Οργανωμενα Συμφεροντα, οπως η Ρωσσια. Αλλα το προσπαθουμε να βαλουμε OpenOffice σε ολες τις δημοσιες υπηρεσιες. Να, για παραδειγμα προχθες βγηκαμε και ζητησαμε τα κομπιουτερ που ειχαν για πεταμα κατι εταιριες, τα πηραμε, τους βαλαμε Ανοιχτο Λογισμικο και OpenOffice, και τα μοιρασαμε στα σχολεια!

- Ααα, καταλαβα. Τι κομπιουτερ ηταν;

- Κατι Pentium II. Βρηκαμε κι ενα PIII/800 καπου, και το βαλαμε για server.

- Μα καλα, αυτα παλια και αργα δεν ειναι;

- Το ανοιχτο λογισμικο ειναι πολυ optimized και τρεχει καλα σε παλιο hardware. Να, για παραδειγμα, δειτε αυτο εδω το laptop, ειναι πεντε ετων! Και δειτε τι ωραια που μπαινει στο Ιντερνετ με ανοιχτο λογισμικο! Μην ανοιξετε δευτερο tab μονο, γιατι εχει ενα προβλημα και κρασαρει.

- Καλα, και δε μπορειτε να το διορθωσετε το προβλημσ, αφου ειναι ανοιχτο και ελευθερο;

- Αν ημασταν προγραμματιστες θα μπορουσαμε, αλλα δεν ειμαστε. Αλλα δεν πειραζει, θα το φτιαξει καποια στιγμη καποιος αλλος, και εμεις θα το παρουμε διορθωμενο!

- Καταλαβα. Καλα, και για σχολειο, μια χαρα ειναι. Μα δε χαλανε τοσο παλια μηχανηματα;

- Πως, χαλανε. Αλλα εχουμε το Μητσο που εχει μαγαζι κομπιουτερ και τα διορθωνει.

- Κι αυτο δωρεαν!?

- Ε οχι, δε μπορει να ειναι ολα δωρεαν, καπως πρεπει να βγαλουμε και το ψωμι μας.

- Ναι, εχετε δικιο. Ακουγεται πολυ ενδιαφερον. Και εγω που δεν ειμαι ουτε εγω προγραμματιστης, μπορω να βοηθησω σ'αυτη την προσπαθεια;

- ΦΥΣΙΚΑ! Μπορεις ας πουμε να γινεις Slackware Consule, η μπορεις π.χ. να μεταφρασεις λογισμικο στα Ελληνικα. Το περισσοτερο ειναι γραμμενο στα Εγγλεζικα, και πολυς κοσμος εχει προβλημα να τα χρησιμοποιησει.

- Ναι, αλλα πως θα το κανω αυτο, δεν ξερω Εγγλεζικα.

- Ε, σιγα, σαμπως αυτοι που τα μεταφραζουν ξερουν Ελληνικα; Αλλα αν υπαρχει μια φιλικη και δυναμικη κοινοτητα, ολα γινονται!

- Καταλαβα, πολυ ωραιο. Και που βρισκετε ρε παιδια τα λεφτα για να τα κανετε ολα αυτα;

- Τα βαζουμε απο την τσεπη μας. Τι ειναι το χρημα μπροστα στην Ελευθερια;

- Εχετε δικιο. Δηλαδη δεν υπαρχουν καθολου λεφτα σ'αυτη την ιστορια;

- Καθολου! Βεβαια τωρα δινουν κατι κοινοτικα κονδυλια, και υπαρχουν και εταιριες που δεν ειναι του Σατανα και προωθουν την ολη φαση, καταλαβαινεις, και ενταξει, μεταξυ μας, τωρα με το ΠΑΣΟΚ αλλαξαν τα πραγματα και παντα βρισκονται κατι ακρες, αλλα εγω δεν ασχολουμαι με τετοια γιατι με κανουν δυστυχισμενο και μετα εχω ενοχες.

- ΑΑΑΑΑααααα, μαλιστα! Τωρα καταλαβα! Ποτε εχετε εκλογες για ΔΣ? Θελω να βαλω υποψηφιοτητα για Προεδρος!