ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Need a little debuging and hits...

Nick Kossifidis wrote [edited]:
> Στις 24 Ιανουαρίου 2011 10:41 π.μ., ο χρήστης Panagiotis Astithas
> <pastith [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:
>
> Και όμως έχει αρκετά προβλήματα το συγκεκριμένο...

δεδομένου ότι μοιάζει να δέχεται το "foo:bar" (δεν το τσέκαρα)
παρα-είναι γενικό...

> α) [...] εγώ θέλω μόνο http: ή https:
> β) [...] Δε με ενδιαφέρει το file:/// πχ.

αν πεις αναλυτικά τι θες και τι δε θες,
τότε ίσως καταλήξουμε σε κάτι :-)

δηλ. από schema (ορολογία rfc3986) θες, λες, "http" ή "https".
μπορεί να παραλείπονται;
το ftp γιατί δε σ'αρέσει;

μετα, στο authority τι επιτρέπεις;
προφανώς το "www.domain.com" είναι εντάξει.
αλλά γενικά είναι "user:password@host:port"
όλα αυτά οκ;  γιατί όχι;

το host εκτός από fully qualified domain,
το θες και local ("localhost"), άρα και όλα τα ενδιάμεσα.
και υποθέτω ότι θα είσαι οκ με numeric IP.
και IPv6...

κλπ. κλπ. για τη συνέχεια (path, query και fragment).

> η) Δε δουλεύει σε C [...]
> και γενικώς θέλω κάτι εντελώς απλό.

επειδή απλό regex για url δε γίνεται,
το πιο απλό είναι να το πετάξεις στη libcurl
κι άστη αυτή να βγάλει άκρη...
είτε θα στο φέρει είτε όχι.

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] zvr [ dot ] gr

πλοήγηση μηνυμάτων