ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: Host a Debian release party at $your_city]

  • Subject: Re: [Fwd: Host a Debian release party at $your_city]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 27 Jan 2011 10:55:17 +0200
On Thursday 27 January 2011 10:31:11 Christos Ricudis wrote:

> Εγω πηγαινω μονο στα ubuntu release parties.
>
> Εχουν περισσοτερες γκομενες.

Πραγματικά, είναι κουραστικό το συνεχές trolling που κάνεις. Θα το εκτιμούσαμε
ιδιαιτέρως αν απέφευγες να στέλνεις _συνεχώς_ τέτοια mails. Ειλικρινά, έχω
πολύ καιρό να δω mail από σένα που δεν έχει ως κύριο χαρακτηριστικό χολή και
ειρωνία.

Κώστας

ΥΓ. Δεν είναι και τόσο δύσκολο το ban ειδικά από τις λίστες του Debian.

πλοήγηση μηνυμάτων