ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας

  • Subject: Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας
  • From: "Dimitris Tsigos" <tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com>
  • Date: Tue, 1 Feb 2011 19:47:20 +0000
Φίλε Νίκο,

Στις επικρίσεις που δέχτηκα για το μήνυμα αυτό νομίζω έχω απαντήσει επαρκώς.

Ακόμα, αν δεν κάνω λάθος, ο Δημήτρης Γλέζος είναι παραλήπτης στη λίστα αυτή και τον παρακαλώ να απαντήσει ο ίδιος εάν έχω μιλήσει ή όχι, πολλες φορές, για τις λαμπρές επιτυχίες της INDIFEX - που σαφέστατα αποτελεί ένα εξαίρετο παράδειγμα.

Όσο για τα όσα γράφεις περί ΕΠΕ φοβάμαι πως θυμίζει το γνωστό ρητό με τη μύγα.

Φιλικά,

Δημήτρης Τσίγκος

υγ. Στην ΕΠΕ παραμένω ένα απλό μέλος και μόνο
υγ2. Στις λίστες τις ΕΠΕ έχω μιλήσει πάμπολλες φορές για εταιρείες όπως η Indifex
υγ3. Δυστυχώς οι αντιδράσεις στη λίστα της ΕΠΕ στο μήνυμα για τη Velti ήταν πολύ σφοδρότερες από τις αντιδράσεις στη λίστα του ΕΛ/ΛΑΚ -- Κάτι που αδυνατώ να κατανοήσω (και για τις δυο λίστες) και με θλίβει ιδιαίτερα.

Dimitris Tsigos
Founder & CEO
VTrip Group
e. tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com
w. www.vtripgroup.com
t. +30-210-6756112
m. +30-694-4563690
f. +30-210-6756527
skype-id: tsigos

This transmission (including any attachments) from the Virtual Trip Group of companies is exclusively addressed to the above named recipients and is bound to contain privileged and confidential information. Disclosure, distribution, copying or any other use of this message is strictly prohibited and may breach intellectual property provisions. In case of fault transmission please delete e-mail message and notify us by reply immediately.

Sent from my BlackBerry® smartphone