ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας

  • Subject: Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 1 Feb 2011 22:36:30 +0200
Στις 1 Φεβρουαρίου 2011 10:08 μ.μ., ο χρήστης Filippos Papadopoulos
<psybases [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

> Από την προσωπική αποψη του Τσίγκου σχετικά με την Velti δεν καταλαβαίνω πώς
> άρχισε η κριτική στην ΕΠΕ...

Στη λίστα ως εκπρόσωπο της ΕΠΕ τον γνωρίσαμε, δεν είναι παράλογο.

> Φίλε Νίκο, διαβάζεις τις λίστες της ΕΠΕ και γνωρίζεις αν και τι έχει ειπωθεί
> για την indifex;

Όχι διαβάζω το site και δεν βλέπω ούτε μία αναφορά, συγνώμη που δεν
είμαι μέλος στη λίστα αλλά ως μη-πληροφορικός δε θέλω να σας χαλάσω τη
πιάτσα...

> Nαι, θα ήταν επίτιμα μέλη και ας μην εχουν πτυχίο πληροφορικής.
> Μην φαντάζεσε βέβαια κάτι σαν τον Μητσοτάκη ας πούμε... :)

Αν λέμε τώρα δεν είχαν πετύχει στο εξωτερικό και ήταν μια startup στην
Ελλάδα και δεν είχε πληροφορικούς με το δικό σας ορισμό στο team θα
έλεγες το ίδιο ? Αν κατεβαίναν σε ένα διαγωνισμό και τον κέρδιζαν την
επόμενη μέρα δε θα βγάζατε δελτίο τύπου ότι τόλμησαν μη-πληροφορικοί
να πάρουν διαγωνισμό ? Το θέμα δεν είναι ένας φορέας απλά να λέει
μπράβο κατόπιν εορτής, η ουσία είναι να βοηθάει τέτοιες πρωτοβουλίες
να προχωράνε και δε νομίζω ότι θα μπορούσατε να βοηθήσετε σε αυτή τη
κατεύθυνση με τη συντεχνιακή λογική του "πληροφορικού".

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)