ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ : ΔΣΗΕ - 02/2010”

  • Subject: Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ : ΔΣΗΕ - 02/2010”
  • From: Kostas Boukouvalas <boukouvalas [ at ] linux [ dot ] com>
  • Date: Thu, 10 Feb 2011 08:34:49 +0000
2010/7/16 Kostas Boukouvalas <boukouvalas [ at ] linux [ dot ] com>:
> Η απάντηση της Δ.Ε.Η.:
>
> http://newsletter.ellak.gr/apantisi.dei.pdf
>
> Η προσωπική μου άποψη: Με λίγα λόγια, τίποτα από αυτές τις τεχνικές
> λεπτομέρειες που συζητήθηκαν δεν ισχύει. Απλά, όπως σχεδόν σε όλο το δημόσιο
> τομέα, "αυτό ξέρουν - αυτό εμπιστεύονται". Νομίζω το απόστημα το οποίο
> καλείται να σπάσει αυτή η κυβέρνηση είναι πολύ μεγάλο και το εσωτερικό υγρό
> του, τοξικό; τοξικότερο από οποιοδήποτε συνηθισμένο παλαιοκομματικό πολιτικό
> κόστος.

FYI: Στη Γαλλία μια εταιρεία ERP είχε τα κότσια και τα έβαλε με
αντίστοιχο διαγωνισμό και την δικαίωσε το Διοικητικό Δικαστήριο της
Λιλ.

Le Tribunal Administratif de Lille a donné raison à Nexedi et ordonné
le 29 décembre 2010 l’annulation du marché d’acquisition d’un
progiciel de gestion budgétaire, comptable et financière lancé le 28
septembre dernier par un groupement d’établissements publics.

Πηγές:

[0] - http://www.osor.eu/news/fr-ruling-cancels-public-procurement-tender-that-excluded-open-source-software
[1] - http://www.toolinux.com/Annulation-d-un-marche-public