ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Και ξαφνικά, όλοι έγιναν πατριώτες !!!

  • Subject: Re: Και ξαφνικά, όλοι έγιναν πατριώτες !!!
  • From: Καταραμένο Αροξόλ <katarameno [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sun, 13 Feb 2011 02:00:57 +0200
*Στο οτι αυτός ο σφουγγοκωλάριος του ΔΝΤ από τον οποίο κάποιοι περιμένουν
και Projects έταζε και OpenSource Διακυβέρνηση, ή, e-Democracy ή Open-Gov...
Ατσα...
ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΜΑΣ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ
ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, οπότε αλλάζει το πράμα.*
*Θίχτηκες? Ξύδι.*
*Μάλλον έθιξα τα συμφέροντά σου, γιατί προσωπικά δεν σε έθιξα, αφού δεν
γνωριζόμαστε καν. Σωστά?*
Δηλαδή μισό λεπτό, επί της ουσίας όσων λέω δεν διαφωνείς με τίποτα, και άρα
δε σε ενοχλούν τα όσα γίνονται γύρω σου, αλλά σε ενόχλησε ένα "Spam
Message", σωστά??
Εντάξει πες με "Spammer". Συγνώμη αν σε σπάμμαρα.
Μεγάλη αξία δίνεις στο my precious Email σου, αφού εγώ ο κακός σου το
μόλυνα, σωστά? Είμαι μόλυνση λοιπόν, ζήτα να με διαγράψουν. Τι περιμένεις?
*Ας μην βάφτιζες παραλλήρημα το Email μου. *

Και αφού θα σας έρθει που θα σας έρθει η απάντησή μου στην απάντησή σου, ας
έχει και άλλο σχετικό ποστ μέσα:

 Η ΤΡΟΪΚΑ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ...ΤΙ ΑΛΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΑΛΑΚΙΑ
ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ
ΠΑΣΟΚ;;;<http://prezatv.blogspot.com/2011/02/blog-post_4584.html>
<http://3.bp.blogspot.com/-umPm7elCiUQ/TVcS2CmO4HI/AAAAAAAAWos/5IkAXmMPLpY/s1600/384151.jpg>
*ΑΦΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΓΕΥΜΑΤΙΖΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΝΑΝ ΜΑΖΙ ΤΑ ΠΟΤΑΚΙΑ
ΤΟΥΣ...ΕΠΕΙΤΑ Η ΤΡΟΪΚΑ "ΕΚΡΑΞΕ" ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥ ΝΕΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ
ΜΕΤΡΑ...ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ...*
*ΜΕΤΑ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΤΑ ΡΕΣΤΑ...ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
ΜΙΛΗΣΑΝ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ...ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ
ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ...
ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ..ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΩΣ ΔΗΘΕΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ
ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ,ΕΣΤΗΣΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΤΡΙΚ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ,ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΤΡΟΪΚΑ
ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ
ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ...ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΩΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ!!!! *

Η τρόικα σε ανακοίνωσή της τα μεσάνυκτα του Σαββάτου αναφερόμενη στη
συνέντευξη των εκπροσώπων της την Παρασκευή και τις αντιδράσεις της
ελληνικής κυβέρνησης και των πολιτικών κομμάτων που προκάλεσε, αναφέρει ότι
λυπάται για τις λάθος εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν και στηρίζει τις
προσπάθειες του ελληνικού λαού για την έξοδο της ελληνικής οικονομίας από
την κρίση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ωα εξής:

<<Με το πέρας της κοινής αποστολής μας, χθες, διαπιστώσαμε ότι το οικονομικό
πρόγραμμα της Ελλάδας παραμένει σε καλό δρόμο. Επισημάναμε επίσης
ότισυνεχίζουμε να υποστηρίζουμε σθεναρά την Κυβέρνησηγια την επίτευξη των
στόχων της, δηλαδή της δημοσιονομικής σταθεροποίησης και τηςαποκατάστασηςτης
ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας, όπως αποτυπώνεται και στο Μνημόνιο επί
του προγράμματος. Η συνεργασία μας σε αυτήν την προσπάθεια βασιζότανπάντα
και εξακολουθεί να βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη. Οι τρεις Οργανισμοί
μας σέβονται απόλυτα τις αρμοδιότητεςκαι τις πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης σε
όλους τους τομείς λήψης οικονομικών αποφάσεων, ο δε ρόλος μας συνίσταται
στην παροχή συμβουλών και υποστήριξης προς την Κυβέρνηση μέσω της
εξέτασηςεναλλακτικών λύσεων κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.Είναι λυπηρό
εάν κάποια στιγμή σχηματίστηκε διαφορετική εντύπωση. Αναγνωρίζουμε τις
δύσκολες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία και σεβόμαστε
απόλυτα τις αξιοσημείωτες προσπάθειες που καταβάλλει ο ελληνικός λαός.
Εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε τις προσπάθειες αυτές.>>

ΠΡΕΖΑ TV
13-2-2011

Παρασκευή, Φεβρουάριος 11, 2011
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΕΙΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΝΕΑ ΣΤΗΡΙΞΗ 30 ΔΙΣ. ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΜΕ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ
ΘΕΛΟΥΝ,ΓΙΑ ΝΑ... <<ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ>>!!!<http://prezatv.blogspot.com/2011/02/30_11.html>
<http://2.bp.blogspot.com/-n5Us9EtNdp0/TVVfAJ0SN6I/AAAAAAAAWnU/mmWzh3fcdBE/s1600/papakwnstantinoy222--2-thumb-medium.jpg>
*ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ,ΤΟ ΠΑΣΟΚ,ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΠΕΙΝΑΕΙ...ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΝΕΙ 30ΔΙΣ.ΕΥΡΩ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΩΣ ΕΝΊΣΧΥΣΗ,ΕΝΩ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ
ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ!!!
 *
*Την παροχή 30 δισ. ευρώ στις τράπεζες, μέσω εγγυήσεων για να ενισχύσουν την
- μηδενική έως σήμερα- παροχή ρευστότητας προς τους πολίτες περιλαμβάνει το
πρόγραμμα που ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών. Υπόσχεται μεταξύ άλλων να
φέρει ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης κατά της φοροδιαφυγής, την τοποθέτηση
οικονομικών υπευθύνων σε όλους τους φορείς της Κεντρικής κυβέρνησης και
εξειδίκευση των μέτρων μέχρι τέλος Μαρτίου.

Σημειώνεται πως οι τράπεζες έχουν πάρει κατά καιρούς εγγυήσεις χωρίς, όμως,
να αυξάνουν τη παροχή δανείων. Ενδεικτικό είναι ότι τον Δεκέμβριο ο ρυθμός
δανειοδότησης έπιασε "πάτο" γυρνώντας σε αρνητικό πρόσημο.

Επιπροσθέτως η κυβέρνηση ανοίγει το δρόμο για μείωση μισθών στις τράπεζες,
κίνηση την οποία καταγγέλουν εδώ και καιρό οι συνδικαλιστές τραπεζίτες. Στις
"δράσεις" για το χρηματοπιστωτικό σύστημα, το υπουργείο Οικονομικών αναφέρει
ότι "στα σχέδια των τραπεζών θα πρέπει να περιλαμβάνονται και δράσεις για
την μείωση του λειτουργικού και του μισθολογικού κόστους".*

Στο πακέτο των μεταρρυθμίσεων, περιλαμβάνεται ακόμη η αναδιοργάνωση της
φορολογικής διοίκησης μέχρι το καλοκαίρι, απλοποίηση του φορολογικού
πλαισίου, το ενδεχόμενο διορθωτικών διατάξεων στο νέο εργασιακό νόμο,
δράσεις για την ενίσχυση του τουρισμού και του λιανικού εμπορίου αλλά και
για τη διευκόλυνση των εξαγωγών.

Τα μέτρα που θα παρθούν για τη μείωση του ελλείμματος στο 7,4%, ή σε ανώτατο
βαθμό στα 17 δισ. ευρώ το 2011, θα επικεντρώνονται στους εξής τομείς: