ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Θεσσαλονίκη - open source ERP workshop

  • Subject: Re: Θεσσαλονίκη - open source ERP workshop
  • From: John Proios <john [ at ] snigel [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 16 Feb 2011 22:54:14 +0200
Στις 16-02-2011, ημέρα Τετ, και ώρα 18:25 +0200, ο/η Tritas έγραψε:
> Στην πιο κάτω ιδέα του John δηλώνω συμμετοχή .Σε μία δηλαδή σύναξη για
> το ελληνικό/ελληνοποιημένο ERP ανοικτού κώδικα  στη Θεσσαλονίκη- απλά
> δεν διαθέτω χώρο εκεί (μόνο Σόφια και Αθήνα) οπότε δηλώνω και
> συμμετοχή στα όποια έξοδα ενοικίασης κάποιου χώρου (αν δεν παραχωρηθεί
> ευγενικά από κάποιον).
Θα μπορούσα (ίσως) να κανονίσω κάποιο χώρο για workshop (είμαι σίγουρος
δλδ).

> Μακάρι να συγκεντρωθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι και όσοι
> έχουν/επεξεργάζονται ERP ανοικτού κώδικα στα Ελληνικά ,να (μας) τα
> παρουσιάσουν και να μας μιλήσουν για τα μελλοντικά τους σχέδια.
Γενικά δεν το γνωρίζει ο κόσμος ότι υπάρχει και αυτή η εναλλακτική αλλά
σιγά-σιγά θα το μάθει (τώρα που στενεύουν τα "όρια").

> Ας μπεί στις λεπτομέρειες και ας κάνει το κάλεσμα ο John – μετά θα
> δουλέψει το ηλεκτρονικό…δαιμόνιο της φάρας μας (αν μου επιτρέπετε) και
> νομίζω ότι όλοι οι πιστοί (μπορεί και 2-3 μόνο,αδιάφορο) θα
> προσέλθουν.
Χαίρομε που βρίσκω ακόμη έστω και έναν "ανήσυχο" και μπορούμε τελικά να
μοιραζόμαστε τις ίδιες "ανησυχίες". Είμαι σίγουρος ότι είναι πολλοί
περισσότεροι από 2-3, και αυτό θα το δείξει το γεγονός.
Θα έχουμε σύντομα νέα για το "πού και πως" και όσοι πιστοί
προσέλθετε... ;)

πλοήγηση μηνυμάτων