ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

2011/2/22 Nikos Roussos <nikos [ at ] autoverse [ dot ] net>:
> Οι λόγοι ήταν κυρίως πολιτικοί (δεν είναι τυχαίο πως συνέπεσε με την αλλαγή
> ηγεσίας στο υπουργείο) και κυρίως με τη μη χρήση ανοιχτών προτύπων, γεγονός
> που δημιουργούσε προβλήματα διαλειτουργικότητας καθώς συνέχιζαν να
> χρησιμοποιούν .doc αρχεία.

Τέτοια θέματα τα έχει περιγράψει χρόνια πριν ο Gene Woolsey στο "Real
World Operations Research". Εξαιρετικό βιβλίο για όποιον ενδιαφέρεται
να δίνει λύσεις.  Για όποιον δεν θέλει να το αγοράσει, έχω γράψει ένα
μικρό review:

http://blog.postmaster.gr/2008/11/14/real-world-operations-research-the-woolsey-papers/

--
http://gr.linkedin.com/in/yiorgos