ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

εμπορικό/λογιστικό [was: Θεσσαλονίκη - open source ERP workshop]

  • Subject: εμπορικό/λογιστικό [was: Θεσσαλονίκη - open source ERP workshop]
  • From: Nick Demou <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 29 Mar 2011 16:14:30 +0300
Είδα τη συζήτηση σας και χωρίς να έχω προλάβει να δω καθόλου το
pytheus να αναφέρω ότι αν βρεθεί κάποιος με γνώσεις MS access και λίγο
διαθέσιμο χρόνο για να βοηθήσει στο συγύρισμα του κώδικα δεν θα είχα
πρόβλημα να διαθέσω σε GPL το εμπορικό και λογιστικό (Β κατηγορίας)
της εταιρείας μας. Υποστηρίζει πάρα πολλές λειτουργείες (αγορές,
πωλήσεις, έκδοση παραστατικών, προσφορές, παραγγελίες πελατών και
προμηθευτών, εισαγωγές, αποθήκη, συνταγολόγιο, χρηματικοί λογαριασμοί,
πιστωτικές κάρτες, επιταγές, πελάτες, προμηθευτές, service, έσοδα,
έξοδα κ.α.). Δυστυχώς απαιτεί windows και δεν είναι client server
(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι κατάλληλο για πολλαπλές θέσεις
εργασίες -- εδώ το δουλεύουμε ταυτόχρονα από 5 θέσεις εργασίας χωρίς
προβλήματα).  Εκτός από το λογιστικό κομάτι που είναι μόλις 3 ετών τα
υπόλοιπα είναι αρκετά πλήρη και σκληρά δοκιμασμένα επί πάρα πολλά
χρόνια.