ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Gcc 4.6 (Ubuntu)

Στις 3 Οκτωβρίου 2011 1:40 μ.μ., ο χρήστης Yiorgos Adamopoulos
<yiorgos [ dot ] adamopoulos [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

> Όπως λέει και το κείμενο, the placement of the -l option is
> significant. Άρα έχει σημασία εάν τα -l τα βάζεις στο τέλος ή όχι. Το
> γιατί έχει να κάνει και με το πως καλείται ο ld και με ιστορικούς
> λόγους. Τα -L και  -l τα βάζουμε στο τέλος. Δες και το
> http://stackoverflow.com/questions/6247926/gcc-command-line-argument-pickiness

Είχα την εντύπωση πως η σειρά με την οποία βάζεις τα -l arguments έχει
σημασία, όχι η θέση τους στο command line.

> Αυτό μπορείς να το θεωρήσεις και συμπτωματικό και ίσως να πρέπει να
> ανατρέξεις στα release notes κάθε έκδοσης γιατί μπορεί με κάποιες να
> παίζει και με κάποιες όχι.

Τα έχω ήδη δει και δεν βρήκα κάτι που να αφορά τα command line
arguments στον 4.6. Θα το θεωρούσα συμπτωματικό αν δούλευε σε μία
έκδοση πχ. του gcc αλλά όχι στις υπόλοιπες, εδώ συμβαίνει το ανάποδο.

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)