ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Gcc 4.6 (Ubuntu)

Στις 3 Οκτωβρίου 2011 4:34 μ.μ., ο χρήστης John Tsiombikas
<nuclear [ at ] member [ dot ] fsf [ dot ] org> έγραψε:

> PROFANOS ayto einai *compile* step, kai fysika periexei CFLAGS, eno DEN
> periexei LDFLAGS. Sto link step symvainei to antitheto. Den mporo na
> katalabo ti einai toso dyskolo stin katanoisi apo ayto pou leo.

Κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι το τόσο περίπλοκο έχει η ερώτηση που
έκανα (που δεν έχει καμία σχέση με το τι περιέχουν τα CFLAGS/LDFLAGS
και πώς χρησιμοποιούνται) και το τι δύσκολο στη κατανόηση περιέχει
αυτό που σου λέω ότι είτε τα βάλεις είτε όχι ο compiler/linker τα
αγνοεί όταν δεν έχουν νόημα.

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)