ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Off topic: Gcc 4.6 (Ubuntu)

Μια παρατήρηση θέλω να κάνω βλέποντας το προηγούμενο thread.
Καλό θα ήταν κατά την άποψη μου mails με τέτοιο περιεχόμενο να
πηγαίνουν στην lgu
(http://lists.hellug.gr/mailman/listinfo/linux-greek-users)
που σκοπός της είναι συζητήσεις και απορίες, πρωτοβουλίες, ιδέες και
απόψεις για το linux.
Η open-source από την άλλη στην περιγραφή της αναφέρει ότι είναι λίστα
συζήτησης για το κίνημα ανοιχτού λογισμικού στην Ελλάδα.
Εγώ θεωρώ πως εννοεί για τις δράσεις προώθησης του ανοιχτού
λογισμικού, και για το πολιτικό και νομικό υπόβαθρο και όχι τεχνικές
συζητήσεις.
Ενώ η lgu 10+ χρόνια φιλοξενεί τεχνικές συζητήσεις για το linux αλλά
και για άλλα unix-like λειτουργικά, ακόμα και για hardware :)

Όλα αυτά τα λέω με ενδιαφέρον για την ορθή λειτουργία και των δυο
λιστών, και αν κάπου θεωρείτε ότι το σκεπτικό μου είναι λάθος
διορθώστε με.

--
Nikos Kokkalis